Het Einde van Online Winkelen

Uitgever: WSPC

ISBN: 9789813274761 – 9789813274549 (hardcover)

Land: Singapore – India – Filipijnen – Indonesië – Australië – Zuid-Afrika

Uitgaves:

  • 1e druk – Augustus 2018
  • 1e druk (ASEAN landen) – August 2018

Media & Posts

Blogs, uitingen in media en nieuwtjes over het Zuidoost-Aziatische boek

Artikel in vakblad VrouwenMode

Artikel in vakblad VrouwenMode

VrouwenMode is het toonaangevende vakblad op het gebied van fashion for women. Het vakblad biedt visie en informatie die alle facetten van de vrouwenmodebranche beslaat. Lees hier het gehele artikel: Artikel VrouwenModeContact info@wijnandjongen.nl +31 (0)6 558 769 68...

Lees meer

Aanbevelingen

Wat anderen zeggen over het Zuidoost-Aziatische boek

“Wijnands beschrijving van de opkomst van shopping-ecosystemen is een wake-up call en must read voor iedereen in retail.”

Daniel Ropers

Ex-CEO, Bol.com

“Wijnand Jongen is one of the most authoritative leaders in e-commerce today. A must read!”

Brian McBride

CEO, Asos.com (UK)

“Eindelijk een boek dat retail de ruimte geeft die het verdient!”

Kitty Koelemeijer

Hoogleraar, marketing & retailing, Nyenrode Business Universiteit

“Wijnand’s book is an important read for all who play in the influential and ever-evolving global retail industry.”

Matthew Shay

President & CEO, National Retail Federation (US)

De andere versies

Vind hier meer informatie over de andere versies van ‘Het Einde van Online Winkelen’