Het Einde van Online Winkelen
Uitgever: Nubiz
ISBN: 9783800077274
Land: Oostenrijk
Uitgaves:
- 1e druk – April 2019


Media & Posts
Blogs, uitingen in media en nieuwtjes over het Oostenrijkse boek
Interview Reis Management Club – Het Einde van Online Winkelen
Reis Management Club is al ruim 30 jaar het platform voor de reisbranche. De doelstelling van de RMC is een bijdrage te leveren aan de voortdurende kwaliteitsverbetering en professionalisering in de reisbranche. Afgelopen maand heb ik aan RMC een uitgebreid interview...
Artikel in vakblad VrouwenMode
VrouwenMode is het toonaangevende vakblad op het gebied van fashion for women. Het vakblad biedt visie en informatie die alle facetten van de vrouwenmodebranche beslaat. Lees hier het gehele artikel: Artikel VrouwenModeContact info@wijnandjongen.nl +31 (0)6 558 769 68...
Artikel in KantoorVak – ‘Online en offline versmelten’
Kantoorvak Trends & Design is het vakblad voor de kantoorvakhandel over de versmelting van online en offline, het nieuwe Thuiswinkel Zakelijk en mijn boek. Lees het gehele artikel hier!Contact info@wijnandjongen.nl +31 (0)6 558 769 68 LinkedIn Twitter...
Aanbevelingen
Wat anderen zeggen over het Oostenrijkse boek
“Wijnands beschrijving van de opkomst van shopping-ecosystemen is een wake-up call en must read voor iedereen in retail.”
“Wijnand Jongen is one of the most authoritative leaders in e-commerce today. A must read!”
“Eindelijk een boek dat retail de ruimte geeft die het verdient!”
“Wijnand’s book is an important read for all who play in the influential and ever-evolving global retail industry.”