Het Einde van Online Winkelen
Uitgever: Atlas Business Contact
ISBN: 9789047012269
Land: Nederland
Uitgaves:
- 1e druk – November 2016
- 2e druk – Januari 2017
- 3e druk – Maart 2017
- 4e druk – Oktober 2017
- 5e druk – Juli 2018


Media & Posts
Blogs, uitingen in media en nieuwtjes over het Nederlandse boek
Interview Reis Management Club – Het Einde van Online Winkelen
Reis Management Club is al ruim 30 jaar het platform voor de reisbranche. De doelstelling van de RMC is een bijdrage te leveren aan de voortdurende kwaliteitsverbetering en professionalisering in de reisbranche. Afgelopen maand heb ik aan RMC een uitgebreid interview...
Artikel in vakblad VrouwenMode
VrouwenMode is het toonaangevende vakblad op het gebied van fashion for women. Het vakblad biedt visie en informatie die alle facetten van de vrouwenmodebranche beslaat. Lees hier het gehele artikel: Artikel VrouwenModeContact info@wijnandjongen.nl +31 (0)6 558 769 68...
Artikel in KantoorVak – ‘Online en offline versmelten’
Kantoorvak Trends & Design is het vakblad voor de kantoorvakhandel over de versmelting van online en offline, het nieuwe Thuiswinkel Zakelijk en mijn boek. Lees het gehele artikel hier!Contact info@wijnandjongen.nl +31 (0)6 558 769 68 LinkedIn Twitter...
Aanbevelingen & Recencies
Wat anderen zeggen over het Nederlandse boek
“Wijnands beschrijving van de opkomst van shopping-ecosystemen is een wake-up call en must read voor iedereen in retail.”
“Standaardwerk over de ontwikkelingen bepalend voor de toekomst van retail.”
“Eindelijk een boek dat retail de ruimte geeft die het verdient!”
“Aanbevolen voor hedendaagse retail professionals”