Wijnand’s masterclasses vormen een mix van strategische vraagstukken en praktische internationale cases, altijd gebaseerd op de laatste inzichten, cijfers en trends.

Masterclass sessies worden ingezet als input voor inspirerende of strategische sessies op C-level en management level of als onderdeel van bedrijfsontwikkeling programma’s. Daarnaast maken Wijnand’s masterclasses vaak onderdeel uit van (extra) curriculum programma’s van universiteiten en post-graduate studies.

Recentelijk gaf Wijnand masterclasses voor retailers, merken en stakeholders als Electrolux, Handelsbanken, Lavazza en UPC, maar ook aan business studenten en post-graduate studies van onder meer Nyenrode Universiteit, Konkuk University (Seoul, Korea) en James Madison University (Harrisonburg, VA, USA) – zie bovenstaande sfeerimpressie.

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Laatste Tweets

- November 12, 2019

Het nieuwste koopevent 'Singles' Day' is een paar jaar geleden uit China komen overwaaien en wordt door steeds meer… https://t.co/MZgwYS3uAk
h J R

- November 1, 2019

Voor opnamen #betaaltv in Amsterdam, werd mooi levendig gesprek over tech platforms en betalingsverkeer olv Vincent… https://t.co/L97cZ2kv87
h J R

- October 25, 2019

Vanochtend was ik te horen op @BNR over de nieuwe cijfers die het @statistiekcbs. Nederlandse consumenten gaven bij… https://t.co/wwFHCjfdgB
h J R

- October 23, 2019

With my good friend Alexandre Nilo Fonseca of #ACEPI and ⁦@Ecommerce_EU⁩. He made it possible that my book is now… https://t.co/7oY6ZykQex
h J R

- October 22, 2019

I visited the 5th ecommerce country in the world: South Korea. South Korea will be the third largest ecommerce coun… https://t.co/kmItkziHiU
h J R

Nieuwsbrief

© 2019 Copyright Wijnand Jongen