Wijnand’s masterclasses vormen een mix van strategische vraagstukken en praktische internationale cases, altijd gebaseerd op de laatste inzichten, cijfers en trends.

Masterclass sessies worden ingezet als input voor inspirerende of strategische sessies op C-level en management level of als onderdeel van bedrijfsontwikkeling programma’s. Daarnaast maken Wijnand’s masterclasses vaak onderdeel uit van (extra) curriculum programma’s van universiteiten en post-graduate studies.

Recentelijk gaf Wijnand masterclasses voor retailers, merken en stakeholders als Electrolux, Handelsbanken, Lavazza en UPC, maar ook aan business studenten en post-graduate studies van onder meer Nyenrode Universiteit, Konkuk University (Seoul, Korea) en James Madison University (Harrisonburg, VA, USA) – zie bovenstaande sfeerimpressie.

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Laatste Tweets

- September 19, 2019

Check out the 5 learnings of our @ShopTomorrow study trip to Las Vegas, San Francisco and Silicon Valley. Today we… https://t.co/UXqsjWV8BW
h J R

- September 17, 2019

For a day in Oman to discuss with peers the e-commerce developments & challenges in the Gulf states (GCC). Observat… https://t.co/mCVSgLEHpB
h J R

- September 14, 2019

The online market becomes more mature and digital Europe is desperate for a level playing field. Ecommerce in Europ… https://t.co/t10xtuZ3Oi
h J R

- August 23, 2019

To prepare for my upcoming trip to the @oec2019, I wrote a series of blogs were I shed a light on the evolving proc… https://t.co/Ln2kqi0AaJ
h J R

- August 20, 2019

In a world dominated by business giants, how is e-commerce growth still possible? I was invited by @omniconv to sha… https://t.co/SD8ZFCP16O
h J R

Nieuwsbrief

© 2019 Copyright Wijnand Jongen