Het Einde van Online Winkelen

Uitgever: Knomad Publishing

ISBN: 9791187481485

Land: Korea

Uitgaves:

  • 1e druk – December 2018

Media & Posts

Blogs, uitingen in media en nieuwtjes over het Koreaanse boek

Artikel in vakblad VrouwenMode

Artikel in vakblad VrouwenMode

VrouwenMode is het toonaangevende vakblad op het gebied van fashion for women. Het vakblad biedt visie en informatie die alle facetten van de vrouwenmodebranche beslaat. Lees hier het gehele artikel: Artikel VrouwenModeContact info@wijnandjongen.nl +31 (0)6 558 769 68...

Lees meer

Aanbevelingen

Wat anderen zeggen over het Koreaanse boek

“Wijnands beschrijving van de opkomst van shopping-ecosystemen is een wake-up call en must read voor iedereen in retail.”

Daniel Ropers

Ex-CEO, Bol.com

“Wijnand Jongen is one of the most authoritative leaders in e-commerce today. A must read!”

Brian McBride

CEO, Asos.com (UK)

“Eindelijk een boek dat retail de ruimte geeft die het verdient!”

Kitty Koelemeijer

Hoogleraar, marketing & retailing, Nyenrode Business Universiteit

“Wijnand’s book is an important read for all who play in the influential and ever-evolving global retail industry.”

Matthew Shay

President & CEO, National Retail Federation (US)

De andere versies

Vind hier meer informatie over de andere versies van ‘Het Einde van Online Winkelen’

Contact

wijnand@wijnandjongen.com

+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Laatste Tweets

- December 20, 2020

In hoeverre gaan we terug naar de wereld van vóór maart 2020 met de ervaringen van nu? Dit is blog 40 en afsluiter van de reeks boekblogs, gebaseerd op 25 Jaar Online Winkelen in Nederland, gepubliceerd door Nubiz en geschreven met @WilbertSchreurs! https://t.co/3bE8gN5oFD
h J R

- December 16, 2020

Ik was te gast in de Nederlandse platform podcast Platformania - aflevering 4 (@bol_com ), gehost door @Koostertervooren van Microphone Media | Podcast Agency! Luister hem hier terug: https://t.co/ct2Acm7pRJ #platforms #retail #onlineplatforms #platformeconomy #thuiswinkel
h J R

- December 12, 2020

Nieuwe technologieën maken veel meer mogelijk. In de nabije toekomst zal dat ook de online-experience drastisch gaan veranderen. De bluepaper 'Visual Commerce' van @ShopTomorrow gaat hier dieper op in! Lees mijn boekblog, geschreven met @WilbertSchreurs! https://t.co/GFMzIYehxV
h J R

- December 5, 2020

In de jaren 90' hadden we een hele andere visie op de toekomst van het online winkelen. Maar we waren er al wel van overtuigd dat e-commerce vroeg om nieuwe vormen van samenwerking en om andere verdienmodellen. Daar zijn de platforms leading in geworden. https://t.co/XUjsu0ZbwJ
h J R

- November 29, 2020

E-commerce draaide toch om het internet? Lag het dan niet veel meer voor de hand een digitaal blad te maken? Lees er meer over in de nieuwste boekblog samen geschreven met @WilbertSchreurs! https://t.co/0dvLSxFEWM @RedactieTwinkle @PaulBBP @BBPMediaNL
h J R

Nieuwsbrief

© 2020 Copyright Wijnand Jongen