Keynote ‘Reimagining Retailing’

De toekomst van retail in het post-corona tijdperk

Langzaam maar zeker kruipt retail uit een perfect storm van wereldwijde uitdagingen, met grote impact op lokale ondernemers.  De transformatie van retailing is in volle gang. Digitale kansen en de human touch wedijveren met elkaar om aandacht. Klantreizen veranderen, worden groener en transparanter. Nieuwe klantervaringen in winkels, online en op socials maken het verschil. Nooit eerder stonden retailers en brands voor zulke grote levensbepalende strategische vragen en beslissingen.    
In deze keynote draait het allemaal om het opnieuw uitvinden van retail. Kunnen we ons een voorstelling maken van wat retailing ons in deze nieuwe roarting twenties gaat brengen? Reimaging Retaling.  Wat gaat de toekomst ons brengen en hoe komen we daar? Wat kunnen we leren van de best retail practices van vandaag? Aan de hand van 7 inspirerende do’s en don’ts worden 7 praktische handvatten gegeven voor de dag van morgen. Het is nu tijd voor Reimagine Retailing!