Keynote ‘The End of Online Shopping’

What is the future of shopping in a world that is connected, always and everywhere? It is a fact: new generations of shoppers require new ways of shopping. They are at the foundation of a huge retail transformation, which is only just getting started. In this highly praised and inspiring keynote, Wijnand uses over 50 videos to demonstrate how online and offline retail are becoming one.

New technology is what enables our new shopping behaviour. Many stores – both high street and web-based – are struggling to keep up with the whirlwind of changes to the see-choose-buy behaviour of consumers! Shopping is becoming a deeply personal experience (N=1), through all the aspects of the customer journey. Using dozens of international cases, Wijnand takes us through the changes in the customer journey. Experience how we browse (‘orientation’) and how we select our buys. What does this mean for home deliveries or instore pick-ups? Bottom line: the customer journey is not about technology, it is about people.

Wijnand’s keynote will answer two of the most frequently asked questions: what does the future of shopping look like, on the high street, online and on market places and platforms? And how can high street stores and web-based stores both continue to carve out their unique identity in the years ahead?

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Latest Tweets

- November 21, 2020

Vooral nu het online bestellen & bezorgen nog sneller groeit, is het daarom goed te zien hoe bedrijven blijven zoeken naar manieren om het bezorgtraject duurzamer te laten verlopen. Hier vertellen ik en @WilbertSchreurs meer over in onze nieuwe boekblog! https://t.co/3xAIBBsehi
h J R

- November 14, 2020

‘Is er hier, zo vlak vóór de feestdagen, wel ruimte voor nóg een koopfestijn?’, vroeg het @ADnl zich in 2017 af toen Singles' Day zijn intrede deed. Inmiddels is de populariteit ongekend. Nieuwe boekblog geschreven met @WilbertSchreurs: https://t.co/sVGmr7zkqH
h J R

- November 7, 2020

Vanuit @Thuiswinkelorg hebben we het delen van kennis vanaf het begin radicaal anders aangepakt. Kennis is er juist om te delen. Vanuit deze visie is @ShopTomorrow ontstaan. Samen met @WilbertSchreurs deel ik hier meer over in onze nieuwste boekblog: https://t.co/jYIH2o4ram
h J R

- November 3, 2020

Met veel trots kondig ik namens @Thuiswinkelorg aan, dat ons nieuwe internationale keurmerk beschikbaar is voor webwinkels die internationaal verkopen aan zakelijke klanten of consumenten: https://t.co/FrVgOPUXpk. Wees er snel bij, want we hebben deze maand een kortingsactie! https://t.co/8xwnxkIzOP
h J R

- November 2, 2020

Het feestdagenseizoen staat voor de deur en dit jaar zal anders zijn dan voorgaande jaren. Webwinkeliers zullen het drukker dan ooit krijgen en daarom deel ik een aantal tips waarmee de druk in winkels én op de logistieke sector wat verlicht kan worden! https://t.co/Co00ZNkODC
h J R

Newsletter

© 2020 Copyright Wijnand Jongen