The End of Online Shopping

Publisher: Hoepli

ISBN: 9788820385316

Country: Italy

Editions:

  • 1st edition – May 2018

Media & Posts

Blogs, opinions in the media and news updates

Quotes

What others are saying about the book

“A great book for those who want an insight into the change that is happening in the e-commerce industry and the future ahead.”

Yasui Yoshiki

Founder & CEO, Origami.com (JP)

“Wijnand Jongen is one of the most authoritative leaders in e-commerce today. A must read!”

Brian McBride

CEO, Asos.com (UK)

“Wijnand Jongen has distilled all the core topics of retail into one readable and engaging book that is a must-read for anyone in the world.”

Sucharita Mulpuru

Retail analyst, Forrester Research (US)

“Wijnand’s book is an important read for all who play in the influential and ever-evolving global retail industry.”

Matthew Shay

President & CEO, National Retail Federation (US)

The other editions

You can find more information about the other editions of ‘The End of Online Shopping’

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Latest Tweets

- November 29, 2020

E-commerce draaide toch om het internet? Lag het dan niet veel meer voor de hand een digitaal blad te maken? Lees er meer over in de nieuwste boekblog samen geschreven met @WilbertSchreurs! https://t.co/0dvLSxFEWM @RedactieTwinkle @PaulBBP @BBPMediaNL
h J R

- November 21, 2020

Vooral nu het online bestellen & bezorgen nog sneller groeit, is het daarom goed te zien hoe bedrijven blijven zoeken naar manieren om het bezorgtraject duurzamer te laten verlopen. Hier vertellen ik en @WilbertSchreurs meer over in onze nieuwe boekblog! https://t.co/3xAIBBsehi
h J R

- November 14, 2020

‘Is er hier, zo vlak vóór de feestdagen, wel ruimte voor nóg een koopfestijn?’, vroeg het @ADnl zich in 2017 af toen Singles' Day zijn intrede deed. Inmiddels is de populariteit ongekend. Nieuwe boekblog geschreven met @WilbertSchreurs: https://t.co/sVGmr7zkqH
h J R

- November 7, 2020

Vanuit @Thuiswinkelorg hebben we het delen van kennis vanaf het begin radicaal anders aangepakt. Kennis is er juist om te delen. Vanuit deze visie is @ShopTomorrow ontstaan. Samen met @WilbertSchreurs deel ik hier meer over in onze nieuwste boekblog: https://t.co/jYIH2o4ram
h J R

- November 3, 2020

Met veel trots kondig ik namens @Thuiswinkelorg aan, dat ons nieuwe internationale keurmerk beschikbaar is voor webwinkels die internationaal verkopen aan zakelijke klanten of consumenten: https://t.co/FrVgOPUXpk. Wees er snel bij, want we hebben deze maand een kortingsactie! https://t.co/8xwnxkIzOP
h J R

Newsletter

© 2020 Copyright Wijnand Jongen