The End of Online Shopping

Publisher: Händlerbund

ISBN: 9783982107400

Country: Germany

Editions:

  • 1st edition – September 2019

Quotes

What others are saying about the book

“A great book for those who want an insight into the change that is happening in the e-commerce industry and the future ahead.”

Yasui Yoshiki

Founder & CEO, Origami.com (JP)

“Wijnand Jongen is one of the most authoritative leaders in e-commerce today. A must read!”

Brian McBride

CEO, Asos.com (UK)

“Wijnand Jongen has distilled all the core topics of retail into one readable and engaging book that is a must-read for anyone in the world.”

Sucharita Mulpuru

Retail analyst, Forrester Research (US)

“Wijnand’s book is an important read for all who play in the influential and ever-evolving global retail industry.”

Matthew Shay

President & CEO, National Retail Federation (US)

The other editions

You can find more information about the other editions of ‘The End of Online Shopping’

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Latest Tweets

- December 13, 2019

Gisteren te gast bij @BNRzaken met @thomasvanzijl en zakenpartner Alexandra Jankovich. Uitvoerig gesproken over het… https://t.co/rQYbD7y9AD
h J R

- December 11, 2019

Vandaag was ik te gast bij @BNR om met @hmblank te praten over mijn nieuwe boek ’25 Jaar Online Winkelen in Nederla… https://t.co/gfgaLfWSVw
h J R

- December 11, 2019

Artikel in het @FD_Nieuws waar ik voornamelijk mijn visie deel over hoe de toekomst er voor e-commerce in Nederland… https://t.co/1EWOzFDMzk
h J R

- December 10, 2019

Gisteravond was de lancering van mijn nieuwe boek ‘25 Jaar Online Winkelen in Nederland'. Het was een prachtige ma… https://t.co/yZBRdGJ2MP
h J R

- December 10, 2019

RT @vincente: In wijk van duurstede voor de 1e keer in mijn leven om bij de presentatie van het boek '25 jaar online winkelen' met auteurs…
h J R

Newsletter

© 2019 Copyright Wijnand Jongen