The End of Online Shopping

Publisher: Händlerbund

ISBN: 9783982107400

Country: Germany

Editions:

  • 1st edition – September 2019

Quotes

What others are saying about the book

“A great book for those who want an insight into the change that is happening in the e-commerce industry and the future ahead.”

Yasui Yoshiki

Founder & CEO, Origami.com (JP)

“Wijnand Jongen is one of the most authoritative leaders in e-commerce today. A must read!”

Brian McBride

CEO, Asos.com (UK)

“Wijnand Jongen has distilled all the core topics of retail into one readable and engaging book that is a must-read for anyone in the world.”

Sucharita Mulpuru

Retail analyst, Forrester Research (US)

“Wijnand’s book is an important read for all who play in the influential and ever-evolving global retail industry.”

Matthew Shay

President & CEO, National Retail Federation (US)

The other editions

You can find more information about the other editions of ‘The End of Online Shopping’

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Latest Tweets

- May 30, 2020

Voor startende webshops is Thuiswinkel Waarborg​ een van de belangrijkste redenen om het lidmaatschap van… https://t.co/yt25eKV3MV
h J R

- May 21, 2020

Onlangs ben ik geïnterviewd voor @RedactieTwinkle, met als hoofdthema de coronacrisis en wat ik denk dat dit voor d… https://t.co/ZGpAWU2OAZ
h J R

- May 16, 2020

Duurzaamheid is een cruciaal thema voor de online sector. Met de recente groene plannen van Europa lijkt de weg voo… https://t.co/G51kVlappC
h J R

- May 2, 2020

De e-commerce omzet groeit sinds jaar en dag met vaak dubbele cijfers. Maar in de beginjaren is niet altijd even he… https://t.co/lPKysr1KA6
h J R

Newsletter

© 2020 Copyright Wijnand Jongen