The End of Online Shopping

Publisher: Händlerbund

ISBN: 9783982107400

Country: Germany

Editions:

  • 1st edition – September 2019

Quotes

What others are saying about the book

“A great book for those who want an insight into the change that is happening in the e-commerce industry and the future ahead.”

Yasui Yoshiki

Founder & CEO, Origami.com (JP)

“Wijnand Jongen is one of the most authoritative leaders in e-commerce today. A must read!”

Brian McBride

CEO, Asos.com (UK)

“Wijnand Jongen has distilled all the core topics of retail into one readable and engaging book that is a must-read for anyone in the world.”

Sucharita Mulpuru

Retail analyst, Forrester Research (US)

“Wijnand’s book is an important read for all who play in the influential and ever-evolving global retail industry.”

Matthew Shay

President & CEO, National Retail Federation (US)

The other editions

You can find more information about the other editions of ‘The End of Online Shopping’

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Latest Tweets

- August 8, 2020

Van oudsher legden producten en diensten vaak een lang en omslachtig traject af van producent naar gebruiker. Via internet en online platformen bleek dat ineens razendsnel te kunnen. Lees nu mijn nieuwste boekblog! #25jaaronlinewinkeleninnederland https://t.co/Mg9AAubL2h
h J R

- August 2, 2020

Volgens een artikel in de Britse kwaliteitskrant The Guardian uit 1999 zou het Engelse model Danni Ashe voor de doorbraak van e-commerce belangrijker geweest zijn dan Bill Gates. Of dat klopt, weet ik niet. Lees er meer over in boekblog 20: https://t.co/O0gW1fhT1G
h J R

- July 26, 2020

Het Noorse @Adevinta​ wordt de nieuwe eigenaar van @Marktplaats​. De advertentiesite heeft sinds de lancering in 1999 het online winkelen een stevige boost dankzij o.a. de ‘amateuristische’ uitstraling. Samen met @WilbertSchreurs blikken ik kort terug! https://t.co/Q8rKDPJtdy
h J R

- July 23, 2020

Een wezenlijk onderdeel van de retail is dat winkels hun klanten kunnen volgen en dat moet ook online gebeuren. Doe je dat, niet dan heb je weinig bestaansrecht: Lees nu het gehele artikel dat in de 2020 zomer editie van @skipr verscheen hier: https://t.co/55NwnBuQ0M
h J R

- July 19, 2020

Wat is het belangrijkste ‘bezit’ dat een webwinkelier heeft? Dat is niet z’n voorraad of systeem. Nee, het belangrijkste is de klant. Dus ga je zorgvuldig met je klantgegevens om. Lees boekblog #18 welke ik samen met historicus @WilbertSchreurs schrijf: https://t.co/5w85gNRvMg
h J R

Newsletter

© 2020 Copyright Wijnand Jongen