Blogs & Media

Portugese Booklaunch – The End of Online Shopping

Portugese Booklaunch – The End of Online Shopping

With lots of excitement and joy, I can share that the Portugese edition of my book 'The End of Online Shopping' has officially been released during the Portugese Digital Week! I would like to give a huge thanks to Alexandre Nilo Fonseca of ACEPI and Ecommerce Europe....

read more
Korea: e-commerce trailblazer

Korea: e-commerce trailblazer

Last week I visited the 5th ecommerce country in the world: South Korea. After China ($ 1,526 billion), the United States ($ 535), United Kingdom ($ 123) and Japan ($ 109), according to eMarketeer (December 2018), Korea is the fifth-largest e-commerce country in the...

read more
At last! ‘One voice’ for ecommerce in Brussels!

At last! ‘One voice’ for ecommerce in Brussels!

This week Ecommerce Europe and EMOTA have announced their merger. For a long time, these two European webstore interest groups coexisted. Now it is time to come together as one – as the online market becomes more mature and digital Europe is desperate for a level...

read more
Where does the consumer start shopping?

Where does the consumer start shopping?

The onlife consumer has high hopes for the retailers they purchase from. Retailers need to step up their game, if they are to meet the expectations of their customers. They can no longer get away with the website being a digital store window, they need to tap into all...

read more
A huge village, a small world

A huge village, a small world

There are four new economic paradigms: the smart economy, the sharing economy, the circular economy and the platform economy. I want to focus on the “glocal” platform economy, where the pendulum swings back and forth between global – the world at large – and local –...

read more

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Latest Tweets

- November 29, 2020

E-commerce draaide toch om het internet? Lag het dan niet veel meer voor de hand een digitaal blad te maken? Lees er meer over in de nieuwste boekblog samen geschreven met @WilbertSchreurs! https://t.co/0dvLSxFEWM @RedactieTwinkle @PaulBBP @BBPMediaNL
h J R

- November 21, 2020

Vooral nu het online bestellen & bezorgen nog sneller groeit, is het daarom goed te zien hoe bedrijven blijven zoeken naar manieren om het bezorgtraject duurzamer te laten verlopen. Hier vertellen ik en @WilbertSchreurs meer over in onze nieuwe boekblog! https://t.co/3xAIBBsehi
h J R

- November 14, 2020

‘Is er hier, zo vlak vóór de feestdagen, wel ruimte voor nóg een koopfestijn?’, vroeg het @ADnl zich in 2017 af toen Singles' Day zijn intrede deed. Inmiddels is de populariteit ongekend. Nieuwe boekblog geschreven met @WilbertSchreurs: https://t.co/sVGmr7zkqH
h J R

- November 7, 2020

Vanuit @Thuiswinkelorg hebben we het delen van kennis vanaf het begin radicaal anders aangepakt. Kennis is er juist om te delen. Vanuit deze visie is @ShopTomorrow ontstaan. Samen met @WilbertSchreurs deel ik hier meer over in onze nieuwste boekblog: https://t.co/jYIH2o4ram
h J R

- November 3, 2020

Met veel trots kondig ik namens @Thuiswinkelorg aan, dat ons nieuwe internationale keurmerk beschikbaar is voor webwinkels die internationaal verkopen aan zakelijke klanten of consumenten: https://t.co/FrVgOPUXpk. Wees er snel bij, want we hebben deze maand een kortingsactie! https://t.co/8xwnxkIzOP
h J R

Newsletter

© 2020 Copyright Wijnand Jongen