What should Chinese Entreprises pay attention to when developing the online economy – Article WorldMarket Magazine

Jul 27, 2020Book, Int. Appearances

I had the privilege to be interviewed for an article in Worldmarket Magazine from the Shanghai Commission of Commerce. You can read the article (in Chinese) here:

 

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Latest Tweets

- October 25, 2020

@HEMA​ lijkt na turbulente jaren in rustig vaarwater te belanden. Dat is goed nieuws voor de retailsector. En een mooie aanleiding voor een korte terugblik op Hema’s online geschiedenis. Dit is boekblog 32, samen geschreven met @WilbertSchreurs. https://t.co/GYqMYb7jJa
h J R

- October 17, 2020

Bij de 1e Shopping Today in 2013 stond één vraag centraal. Een vraag die nog steeds actueel is: hoe shopt de consument in 2020? Het leverde prikkelende voorspellingen op. Dit jaar is @ShoppingToday20 online! Lees nu mijn nieuwe boekblog over dit event! https://t.co/JGVVDiNyJM
h J R

- October 13, 2020

De Nederlandse webwinkels zoals @bol_com en @Coolblue, die al op de markt waren, hebben het gewoon goed voor elkaar. Het is niet makkelijk voor https://t.co/wGHlVv4Stm om zich daar in te vechten... https://t.co/zdKqDXyRKa #ecommerce #retail @BINederland
h J R

- October 10, 2020

Vanaf begin 21e eeuw hebben fysieke retailers het moeilijk. Aanvankelijk zoeken ze de oorzaken voor hun problemen vooral buiten zichzelf. De consument bepaalt! Lees nu mijn nieuwste boekblog welke ik samen met historicus @WilbertSchreurs heb geschreven! https://t.co/WUiMff5aqk
h J R

- October 8, 2020

Consumenten zijn bereid om hun gedrag aan te passen voor een duurzamere levering van een online aankoop. Echter is er vaak een gebrek aan kennis wat nou de meest duurzame mogelijkheden zijn voor online bestellingen. https://t.co/Mu4olKYWk8
h J R

Newsletter

© 2020 Copyright Wijnand Jongen