Multi-Convergence Companies Armed with Content will Dominate E-Commerce – Financial News (Korea)

Nov 4, 2019Int. Appearances

This article appeared in April 2019 in Korea’s newspaper the Financial News. In this interview I shared my vision and idea about the future of e-commerce on a local and on global scale. The article is in Korean, but we have a (Google) translated version as well. Also during my time in Korea I did a series/interview on the onlification of society.

The original/Korean version of the article can be found here: “콘텐츠로 무장한 멀티융합기업, 이커머스 시장 지배할 것”

The translated version of the article can be found here: “콘텐츠로 무장한 멀티융합기업, 이커머스 시장 지배할 것” (English version)

The interviews have been used as e-Learning material and can be accessed here: e-Learnings – The Coming of an Onlife Society

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Latest Tweets

- August 8, 2020

Van oudsher legden producten en diensten vaak een lang en omslachtig traject af van producent naar gebruiker. Via internet en online platformen bleek dat ineens razendsnel te kunnen. Lees nu mijn nieuwste boekblog! #25jaaronlinewinkeleninnederland https://t.co/Mg9AAubL2h
h J R

- August 2, 2020

Volgens een artikel in de Britse kwaliteitskrant The Guardian uit 1999 zou het Engelse model Danni Ashe voor de doorbraak van e-commerce belangrijker geweest zijn dan Bill Gates. Of dat klopt, weet ik niet. Lees er meer over in boekblog 20: https://t.co/O0gW1fhT1G
h J R

- July 26, 2020

Het Noorse @Adevinta​ wordt de nieuwe eigenaar van @Marktplaats​. De advertentiesite heeft sinds de lancering in 1999 het online winkelen een stevige boost dankzij o.a. de ‘amateuristische’ uitstraling. Samen met @WilbertSchreurs blikken ik kort terug! https://t.co/Q8rKDPJtdy
h J R

- July 23, 2020

Een wezenlijk onderdeel van de retail is dat winkels hun klanten kunnen volgen en dat moet ook online gebeuren. Doe je dat, niet dan heb je weinig bestaansrecht: Lees nu het gehele artikel dat in de 2020 zomer editie van @skipr verscheen hier: https://t.co/55NwnBuQ0M
h J R

- July 19, 2020

Wat is het belangrijkste ‘bezit’ dat een webwinkelier heeft? Dat is niet z’n voorraad of systeem. Nee, het belangrijkste is de klant. Dus ga je zorgvuldig met je klantgegevens om. Lees boekblog #18 welke ik samen met historicus @WilbertSchreurs schrijf: https://t.co/5w85gNRvMg
h J R

Newsletter

© 2020 Copyright Wijnand Jongen