Het Einde van Online Winkelen

Uitgever: Post & Telecom Beijing

ISBN: 9787115484383

Land: China

Uitgaves:

  • 1e druk – Mei 2018

Media & Posts

Blogs, uitingen in media en nieuwtjes over het Chinese boek

Aanbevelingen & Recencies

Wat anderen zeggen over het Chinese boek

“Wijnands beschrijving van de opkomst van shopping-ecosystemen is een wake-up call en must read voor iedereen in retail.”

Daniel Ropers

Ex-CEO, Bol.com

“Standaardwerk over de ontwikkelingen bepalend voor de toekomst van retail.”

5 star review

Arjan van Oosterhout

Hoofdredacteur, digital ecommerce blad Twinkle

“Eindelijk een boek dat retail de ruimte geeft die het verdient!”

Kitty Koelemeijer

Hoogleraar, marketing & retailing, Nyenrode Business Universiteit

“Aanbevolen voor hedendaagse retail professionals”

5 star review

Jean Quaedvlieg

Founder & Owner, The Merchandise Academy BV

De andere versies

Vind hier meer informatie over de andere versies van ‘Het Einde van Online Winkelen’

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Laatste Tweets

- May 30, 2020

Voor startende webshops is Thuiswinkel Waarborg​ een van de belangrijkste redenen om het lidmaatschap van… https://t.co/yt25eKV3MV
h J R

- May 21, 2020

Onlangs ben ik geïnterviewd voor @RedactieTwinkle, met als hoofdthema de coronacrisis en wat ik denk dat dit voor d… https://t.co/ZGpAWU2OAZ
h J R

- May 16, 2020

Duurzaamheid is een cruciaal thema voor de online sector. Met de recente groene plannen van Europa lijkt de weg voo… https://t.co/G51kVlappC
h J R

- May 2, 2020

De e-commerce omzet groeit sinds jaar en dag met vaak dubbele cijfers. Maar in de beginjaren is niet altijd even he… https://t.co/lPKysr1KA6
h J R

Nieuwsbrief

© 2020 Copyright Wijnand Jongen