Het Einde van Online Winkelen

Uitgever: Post & Telecom Beijing

ISBN: 9787115484383

Land: China

Uitgaves:

  • 1e druk – Mei 2018

Media & Posts

Blogs, uitingen in media en nieuwtjes over het Chinese boek

Aanbevelingen & Recencies

Wat anderen zeggen over het Chinese boek

“Wijnands beschrijving van de opkomst van shopping-ecosystemen is een wake-up call en must read voor iedereen in retail.”

Daniel Ropers

Ex-CEO, Bol.com

“Standaardwerk over de ontwikkelingen bepalend voor de toekomst van retail.”

5 star review

Arjan van Oosterhout

Hoofdredacteur, digital ecommerce blad Twinkle

“Eindelijk een boek dat retail de ruimte geeft die het verdient!”

Kitty Koelemeijer

Hoogleraar, marketing & retailing, Nyenrode Business Universiteit

“Aanbevolen voor hedendaagse retail professionals”

5 star review

Jean Quaedvlieg

Founder & Owner, The Merchandise Academy BV

De andere versies

Vind hier meer informatie over de andere versies van ‘Het Einde van Online Winkelen’

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Laatste Tweets

- April 2, 2020

Given the current exceptional circumstances, we (@Ecommerce_EU) believe that businesses need to focus on keeping th… https://t.co/5mvgVOFbpp
h J R

- March 28, 2020

Wie kent hem nog, de SRV-man/wagen? Lees er meer over in mijn nieuwe boekblog: De doorbraak van online boodschappen… https://t.co/FSR1tJNc76
h J R

- March 27, 2020

Currently, the role of online retail is crucial. Fortunately, all over Europe we see that governments enable online… https://t.co/hEAdDs8Z8d
h J R

- March 26, 2020

Heel veel mensen bestellen nu voor het eerst hun boodschappen via internet en ervaren het gemak. Zij blijven dat in… https://t.co/UCXVs0TClz
h J R

- March 23, 2020

Het sluiten van de digitale deuren lijkt mij een slecht en kortzichtig plan. E-commerce is in deze bizarre tijden o… https://t.co/prpqOkpMU7
h J R

Nieuwsbrief

© 2020 Copyright Wijnand Jongen