Het Einde van Online Winkelen

Uitgever: Post & Telecom Beijing

ISBN: 9787115484383

Land: China

Uitgaves:

  • 1e druk – Mei 2018

Media & Posts

Blogs, uitingen in media en nieuwtjes over het Chinese boek

Aanbevelingen & Recencies

Wat anderen zeggen over het Chinese boek

“Wijnands beschrijving van de opkomst van shopping-ecosystemen is een wake-up call en must read voor iedereen in retail.”

Daniel Ropers

Ex-CEO, Bol.com

“Standaardwerk over de ontwikkelingen bepalend voor de toekomst van retail.”

5 star review

Arjan van Oosterhout

Hoofdredacteur, digital ecommerce blad Twinkle

“Eindelijk een boek dat retail de ruimte geeft die het verdient!”

Kitty Koelemeijer

Hoogleraar, marketing & retailing, Nyenrode Business Universiteit

“Aanbevolen voor hedendaagse retail professionals”

5 star review

Jean Quaedvlieg

Founder & Owner, The Merchandise Academy BV

De andere versies

Vind hier meer informatie over de andere versies van ‘Het Einde van Online Winkelen’

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Laatste Tweets

- October 25, 2020

@HEMA​ lijkt na turbulente jaren in rustig vaarwater te belanden. Dat is goed nieuws voor de retailsector. En een mooie aanleiding voor een korte terugblik op Hema’s online geschiedenis. Dit is boekblog 32, samen geschreven met @WilbertSchreurs. https://t.co/GYqMYb7jJa
h J R

- October 17, 2020

Bij de 1e Shopping Today in 2013 stond één vraag centraal. Een vraag die nog steeds actueel is: hoe shopt de consument in 2020? Het leverde prikkelende voorspellingen op. Dit jaar is @ShoppingToday20 online! Lees nu mijn nieuwe boekblog over dit event! https://t.co/JGVVDiNyJM
h J R

- October 13, 2020

De Nederlandse webwinkels zoals @bol_com en @Coolblue, die al op de markt waren, hebben het gewoon goed voor elkaar. Het is niet makkelijk voor https://t.co/wGHlVv4Stm om zich daar in te vechten... https://t.co/zdKqDXyRKa #ecommerce #retail @BINederland
h J R

- October 10, 2020

Vanaf begin 21e eeuw hebben fysieke retailers het moeilijk. Aanvankelijk zoeken ze de oorzaken voor hun problemen vooral buiten zichzelf. De consument bepaalt! Lees nu mijn nieuwste boekblog welke ik samen met historicus @WilbertSchreurs heb geschreven! https://t.co/WUiMff5aqk
h J R

- October 8, 2020

Consumenten zijn bereid om hun gedrag aan te passen voor een duurzamere levering van een online aankoop. Echter is er vaak een gebrek aan kennis wat nou de meest duurzame mogelijkheden zijn voor online bestellingen. https://t.co/Mu4olKYWk8
h J R

Nieuwsbrief

© 2020 Copyright Wijnand Jongen