Het Einde van Online Winkelen

Uitgever: Post & Telecom Beijing

ISBN: 9787115484383

Land: China

Uitgaves:

  • 1e druk – Mei 2018

Media & Posts

Blogs, uitingen in media en nieuwtjes over het Chinese boek

Aanbevelingen & Recencies

Wat anderen zeggen over het Chinese boek

“Wijnands beschrijving van de opkomst van shopping-ecosystemen is een wake-up call en must read voor iedereen in retail.”

Daniel Ropers

Ex-CEO, Bol.com

“Standaardwerk over de ontwikkelingen bepalend voor de toekomst van retail.”

5 star review

Arjan van Oosterhout

Hoofdredacteur, digital ecommerce blad Twinkle

“Eindelijk een boek dat retail de ruimte geeft die het verdient!”

Kitty Koelemeijer

Hoogleraar, marketing & retailing, Nyenrode Business Universiteit

“Aanbevolen voor hedendaagse retail professionals”

5 star review

Jean Quaedvlieg

Founder & Owner, The Merchandise Academy BV

De andere versies

Vind hier meer informatie over de andere versies van ‘Het Einde van Online Winkelen’