Het Einde van Online Winkelen

Uitgever: Post & Telecom Beijing

ISBN: 9787115484383

Land: China

Uitgaves:

  • 1e druk – Mei 2018

Media & Posts

Blogs, uitingen in media en nieuwtjes over het Chinese boek

Aanbevelingen & Recencies

Wat anderen zeggen over het Chinese boek

“Wijnands beschrijving van de opkomst van shopping-ecosystemen is een wake-up call en must read voor iedereen in retail.”

Daniel Ropers

Ex-CEO, Bol.com

“Standaardwerk over de ontwikkelingen bepalend voor de toekomst van retail.”

5 star review

Arjan van Oosterhout

Hoofdredacteur, digital ecommerce blad Twinkle

“Eindelijk een boek dat retail de ruimte geeft die het verdient!”

Kitty Koelemeijer

Hoogleraar, marketing & retailing, Nyenrode Business Universiteit

“Aanbevolen voor hedendaagse retail professionals”

5 star review

Jean Quaedvlieg

Founder & Owner, The Merchandise Academy BV

De andere versies

Vind hier meer informatie over de andere versies van ‘Het Einde van Online Winkelen’

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Laatste Tweets

- August 8, 2020

Van oudsher legden producten en diensten vaak een lang en omslachtig traject af van producent naar gebruiker. Via internet en online platformen bleek dat ineens razendsnel te kunnen. Lees nu mijn nieuwste boekblog! #25jaaronlinewinkeleninnederland https://t.co/Mg9AAubL2h
h J R

- August 2, 2020

Volgens een artikel in de Britse kwaliteitskrant The Guardian uit 1999 zou het Engelse model Danni Ashe voor de doorbraak van e-commerce belangrijker geweest zijn dan Bill Gates. Of dat klopt, weet ik niet. Lees er meer over in boekblog 20: https://t.co/O0gW1fhT1G
h J R

- July 26, 2020

Het Noorse @Adevinta​ wordt de nieuwe eigenaar van @Marktplaats​. De advertentiesite heeft sinds de lancering in 1999 het online winkelen een stevige boost dankzij o.a. de ‘amateuristische’ uitstraling. Samen met @WilbertSchreurs blikken ik kort terug! https://t.co/Q8rKDPJtdy
h J R

- July 23, 2020

Een wezenlijk onderdeel van de retail is dat winkels hun klanten kunnen volgen en dat moet ook online gebeuren. Doe je dat, niet dan heb je weinig bestaansrecht: Lees nu het gehele artikel dat in de 2020 zomer editie van @skipr verscheen hier: https://t.co/55NwnBuQ0M
h J R

- July 19, 2020

Wat is het belangrijkste ‘bezit’ dat een webwinkelier heeft? Dat is niet z’n voorraad of systeem. Nee, het belangrijkste is de klant. Dus ga je zorgvuldig met je klantgegevens om. Lees boekblog #18 welke ik samen met historicus @WilbertSchreurs schrijf: https://t.co/5w85gNRvMg
h J R

Nieuwsbrief

© 2020 Copyright Wijnand Jongen