Het Einde van Online Winkelen

Uitgever: Post & Telecom Beijing

ISBN: 9787115484383

Land: China

Uitgaves:

  • 1e druk – Mei 2018

Media & Posts

Blogs, uitingen in media en nieuwtjes over het Chinese boek

Aanbevelingen & Recencies

Wat anderen zeggen over het Chinese boek

“Wijnands beschrijving van de opkomst van shopping-ecosystemen is een wake-up call en must read voor iedereen in retail.”

Daniel Ropers

Ex-CEO, Bol.com

“Standaardwerk over de ontwikkelingen bepalend voor de toekomst van retail.”

5 star review

Arjan van Oosterhout

Hoofdredacteur, digital ecommerce blad Twinkle

“Eindelijk een boek dat retail de ruimte geeft die het verdient!”

Kitty Koelemeijer

Hoogleraar, marketing & retailing, Nyenrode Business Universiteit

“Aanbevolen voor hedendaagse retail professionals”

5 star review

J.W.P. Quaedvlieg

Founder & Owner, The Merchandise Academy BV

De andere versies

Vind hier meer informatie over de andere versies van ‘Het Einde van Online Winkelen’

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Laatste Tweets

- September 14, 2019

The online market becomes more mature and digital Europe is desperate for a level playing field. Ecommerce in Europ… https://t.co/t10xtuZ3Oi
h J R

- August 23, 2019

To prepare for my upcoming trip to the @oec2019, I wrote a series of blogs were I shed a light on the evolving proc… https://t.co/Ln2kqi0AaJ
h J R

- August 20, 2019

In a world dominated by business giants, how is e-commerce growth still possible? I was invited by @omniconv to sha… https://t.co/SD8ZFCP16O
h J R

- August 16, 2019

This is the second Oman @oec2019 blog in a series of three in which I cover the new economic paradigm created by th… https://t.co/Awh1IwdpH1
h J R

- August 8, 2019

To prepare for my upcoming trip to the @oec2019, I wrote a series of blogs were I shed a light on the evolving proc… https://t.co/kaippaOEz4
h J R

Nieuwsbrief

© 2019 Copyright Wijnand Jongen