“Nieuw standaardwerk over Retail en E-commerce.”

Hedwig Wassing – Partner Coolexperience & owner Annacom

Nieuw standaardwerk over Retail en E-commerce dat een tijdje mee kan. Je moet het maar aandurven om dit boek te schrijven! De globalisering en de voortdurend razendsnel veranderende verhoudingen in de (zaken- en consumenten)wereld zouden menig auteur al snel ontmoedigen. Je hebt net iets op een rij en er komt weer een nieuwe speler of invalshoek bij. Komt zo’n boek ooit af zou je denken.

Het is Wijnand Jongen m.i. goed gelukt om deze hyper dynamiek te vangen in een gestructureerde beschrijving die praktisch bruikbare denkramen bij de lezer oproept. De gebeurtenissen zijn meer verduidelijkende illustraties, dan wetenswaardigheden. De denkramen inspireren tot het daar in passen van je eigen situatie en uitdagingen. Lukt je dat, dan ontdek je ook je kansen en prioriteiten. Dat kan flink wat hoofdpijn kosten, want het is een complexe wereld waarin we leven. We zijn Onlife! Ik heb het boek in één ruk uitgelezen 😉. Wanneer verschijnt de Engelstalige versie?

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Laatste Tweets

- July 11, 2020

De leeftijdsgrens van internetshoppers is verder opgerekt. Daar heeft de lockdown een schep bovenop gedaan. Veel ni… https://t.co/8GljddG3m0
h J R

- June 27, 2020

Tegenwoordig bieden instellingen en bedrijven voldoende e-commerce programma’s aan, en bij onze @eAcademyNL kun je… https://t.co/YoVVZ2Mu9k
h J R

- June 26, 2020

Gisteren was ik te horen op NH Radio om te praten over de topdrukte die webwinkels de afgelopen periode hebben erva… https://t.co/5jSczvCPyj
h J R

- June 20, 2020

We kunnen niet meer om klantreviews heen. In Nederland zijn het Janet Sellis en Henri Hoetink die vanaf 1999 met… https://t.co/xVe6DnTHPS
h J R

Nieuwsbrief

© 2020 Copyright Wijnand Jongen