“Een must read voor iedereen die actief is in de wereld van retail!”

Eduard de Wilde – Speaker & Director at VODW Digital

We leven in een wereld die in steeds hoger tempo verandert. We hebben te maken met nieuwe machtige technologie gedreven spelers die de wereld als hun werkterrein beschouwen en de bestaande spelregels op hun kop zetten. Ze bieden excellente service en bepalen daarmee de norm voor de lokale spelers. Tegelijkertijd ontstaan er nieuwe technologieen die de winkelproposities veranderen. Dit leidt tot een introductie van een groot aantal nieuwe businessmodellen. Van off- naar online en vice versa. Niemand weet welke ervan leidend gaat zijn. Wel weten we dat de winkel in zijn huidige vorm verdwijnt. Een opwindende en tegelijkertijd beanstigende tijdperk met ongekende mogelijkheden. Wijnand Jongen geeft in zijn boek een zeer uitgebreide beschrijving van de relevante ontwikkelingen, zowel technologisch, als het veranderende gedrag van de klant en wat de consequenties kunnen zijn voor het retaillandschap. De inhoud van dit boek moet bekend zijn bij iedereen die in retail werkzaam is en een visie moet ontwikkelen op de toekomst van zijn bedrijf.

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Laatste Tweets

- September 26, 2020

Met een stijging van 12% in Q2, bestaande uit +52% voor producten en -45% voor diensten, komen de online consumentenbestedingen in de eerste helft van 2020 uit op maar liefst 6,36 miljard. Door de jaren heen zien wij wel veel verschil per sector: https://t.co/xoRq9A4gOP
h J R

- September 25, 2020

Recordstijging van +52% in Q2 voor webwinkels die producten verkopen en 800.000 nieuwe online kopers! E-commerce speelt meer dan ooit een vitale rol in de Nederlandse economie. Grootste stijger: Doe-het-zelf en Tuin 121%. https://t.co/OvJeBhU1rq @NPORadio1.
h J R

- September 22, 2020

General Assembly & Board of Directors meeting of @Ecommerce_EU today. +25 national associations all over Europe joined to discuss the impact of #COVID19 on the industry and talk about a post-corona strategy. Look how enthusiastic our members are to help retailers in Europe! https://t.co/6L2QfKOYxi
h J R

- September 19, 2020

Dit jaar was de uitreiking van de Shopping Awards vanwege corona anders dan anders. Maar het gevoel eromheen was net zo feestelijk als anders. Mooie tradities zijn er om in ere te houden. Samen met @WilbertSchreurs blik ik terug naar de geboorte: https://t.co/FGwdUmjH6M
h J R

- September 13, 2020

Wat gaat er de komende decennia veranderen en waar liggen kansen? In het slothoofdstuk van "25 Jaar Online Winkelen in Nederland", waaraan ook meegewerkt is door @kittykoelemeije, gaan we uitgebreid in op vier megatrends. Lees mijn nieuwste boekblog nu: https://t.co/aynxf9HTlX
h J R

Nieuwsbrief

© 2020 Copyright Wijnand Jongen