“Een must read voor iedereen die actief is in de wereld van retail!”

Eduard de Wilde – Speaker & Director at VODW Digital

We leven in een wereld die in steeds hoger tempo verandert. We hebben te maken met nieuwe machtige technologie gedreven spelers die de wereld als hun werkterrein beschouwen en de bestaande spelregels op hun kop zetten. Ze bieden excellente service en bepalen daarmee de norm voor de lokale spelers. Tegelijkertijd ontstaan er nieuwe technologieen die de winkelproposities veranderen. Dit leidt tot een introductie van een groot aantal nieuwe businessmodellen. Van off- naar online en vice versa. Niemand weet welke ervan leidend gaat zijn. Wel weten we dat de winkel in zijn huidige vorm verdwijnt. Een opwindende en tegelijkertijd beanstigende tijdperk met ongekende mogelijkheden. Wijnand Jongen geeft in zijn boek een zeer uitgebreide beschrijving van de relevante ontwikkelingen, zowel technologisch, als het veranderende gedrag van de klant en wat de consequenties kunnen zijn voor het retaillandschap. De inhoud van dit boek moet bekend zijn bij iedereen die in retail werkzaam is en een visie moet ontwikkelen op de toekomst van zijn bedrijf.

Contact

wijnand@wijnandjongen.com

+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Laatste Tweets

- January 20, 2021

Na 20 jaar heb ik aangekondigd eind dit jaar als directeur van @Thuiswinkelorg te willen stoppen. Het is tijd voor nieuwe kansen voor de vereniging en voor mezelf. Ik heb alle vertrouwen in de toekomst van onze dynamische branche, onze mooie vereniging en haar geweldige leden! https://t.co/dDhFMVGj1T
h J R

- December 20, 2020

In hoeverre gaan we terug naar de wereld van vóór maart 2020 met de ervaringen van nu? Dit is blog 40 en afsluiter van de reeks boekblogs, gebaseerd op 25 Jaar Online Winkelen in Nederland, gepubliceerd door Nubiz en geschreven met @WilbertSchreurs! https://t.co/3bE8gN5oFD
h J R

- December 16, 2020

Ik was te gast in de Nederlandse platform podcast Platformania - aflevering 4 (@bol_com ), gehost door @Koostertervooren van Microphone Media | Podcast Agency! Luister hem hier terug: https://t.co/ct2Acm7pRJ #platforms #retail #onlineplatforms #platformeconomy #thuiswinkel
h J R

- December 12, 2020

Nieuwe technologieën maken veel meer mogelijk. In de nabije toekomst zal dat ook de online-experience drastisch gaan veranderen. De bluepaper 'Visual Commerce' van @ShopTomorrow gaat hier dieper op in! Lees mijn boekblog, geschreven met @WilbertSchreurs! https://t.co/GFMzIYehxV
h J R

- December 5, 2020

In de jaren 90' hadden we een hele andere visie op de toekomst van het online winkelen. Maar we waren er al wel van overtuigd dat e-commerce vroeg om nieuwe vormen van samenwerking en om andere verdienmodellen. Daar zijn de platforms leading in geworden. https://t.co/XUjsu0ZbwJ
h J R

Nieuwsbrief

© 2020 Copyright Wijnand Jongen