Aanbevelingen
Lees hieronder wat anderen zeggen over ‘Het Einde van Online Winkelen’
“Wijnand Jongen’s book presents a unique and fascinating overview of what the future will bring to the exciting world of retailing. Highly recommended!”
“Elke moderne retailer moet dit boek gewoon hebben gelezen.”
“Traditionele economie wordt in razend tempo ingehaald door slimme economie. Wie de boot niet wil missen kan zich maar beter inlezen.”
“Een mooi overzichtelijk boek met een eigen theoretische insteek!”
“De toekomst voorspellen is een hachelijke zaak in de dynamische wereld waarin we als consument leven. Wijnand doet een ambitieuze en omvattende poging deze te voorspellen.”
“Wijnands boek biedt een stevig referentiekader voor iedereen in retail. Zijn visie op de transitie naar een wereld van onlife retail mag door niemand worden gemist.”
“Het boek levert heel veel stof voor discussie.”
“Mijn hele team het boek cadeau gedaan omdat het op een eenvoudige en boeiende manier uitlegt hoe hun toekomst binnen het bedrijf er gaat uitzien! Zelden een (r)evolutie zo helder en overzichtelijk beschreven gezien – MUST READ!”
“Alles wat we dagelijks lezen en wat om ons heen gebeurt in retail komt samen in dit boek.”
“Wijnand geeft een prachtige samenvatting van hoe het vroeger was, hoe het nu is en waar we naartoe gaan met betalen.”
“Wijnand zijn visie sluit fantastisch aan bij wat de consument ook vindt.”
“Wijnand Jongen has distilled all the core topics of retail into one readable and engaging book that is a must-read for anyone in the world.”
“Het is een verrijking van de theorie in de praktijk over online en offline winkelen.”
“Een must read voor de retailer die duurzaam relevant wil zijn én blijven.”
“Vanuit een scherpe analyse van de snel veranderende wereld van retail formuleert Wijnand een rake visie op de toekomst.”
“This is an engaging and generously researched must-read for senior retailers who are looking to understand and take action to thrive in the new state of retail.”
“Wijnand’s book is an important read for all who play in the influential and ever-evolving global retail industry.”
“Het boek is een welkome verrijking van retail in verandering.”
“Eindelijk een boek dat retail de ruimte geeft die het verdient!”
“Wijnand Jongen is one of the most authoritative leaders in e-commerce today. A must read!”
“Heb je boek gelezen en het is een vakstuk, based on facts en je inzichten. Heel goed!”
“De visie en observaties van Wijnand in dit boek zijn een must read voor elke retailer en ondernemer die in de toekomst wil staan!”
“Wijnands beschrijving van de opkomst van shopping-ecosystemen is een wake-up call en must read voor iedereen in retail.”
“Een zeer overzichtelijk uiteenzetting van alle krachten die momenteel gaande zijn in de detailhandel, zowel offline als online. Verplichte kost voor iedereen actief in de retailsector.”
“Retailers en wetgevers die hun strategie niet laten bepalen door dit boek kunnen maar beter meteen naar Bosrijk verhuizen.”
“Er is één ding duidelijk uit dit boek, en dat is dat grenzen vervagen. In Wijnands wereld van onlife retail is er plaats voor iedereen die bereid is dit onder ogen te zien.”
“Zelden zo’n compleet overzicht met diepgang gezien, waardoor ik dit boek aan zowel studenten als managers kan aanbevelen.”
“Wijnand beschrijft op een gedetailleerde manier hoe de retailwereld een radicale transitie doorgaat.”
“Dit boek is verplichte lectuur voor iedere Belg actief in e-commerce.”
“Elk boek dat helpt met de complexiteit in de retail om te gaan is meer dan welkom in deze onzekere tijden.”