Aanbevelingen
Wat anderen zeggen over ‘Het Einde van Online Winkelen’

Daniel Ropers
“Wijnands beschrijving van de opkomst van shopping-ecosystemen is een wake-up call en must read voor iedereen in retail.”

Brian McBride
“Wijnand Jongen is one of the most authoritative leaders in e-commerce today. A must read!”

Kitty Koelemeijer
“Eindelijk een boek dat retail de ruimte geeft die het verdient!”

Daan Weddepohl
“Traditionele economie wordt in razend tempo ingehaald door slimme economie. Wie de boot niet wil missen kan zich maar beter inlezen.”

Matthew Shay
“Wijnand’s book is an important read for all who play in the influential and ever-evolving global retail industry.”

Steven van Belleghem
“Wijnands boek biedt een stevig referentiekader voor iedereen in retail. Zijn visie op de transitie naar een wereld van onlife retail mag door niemand worden gemist.”

Bart Combée
“De toekomst voorspellen is een hachelijke zaak in de dynamische wereld waarin we als consument leven. Wijnand doet een ambitieuze en omvattende poging deze te voorspellen.”

Patrick Kerssemakers
“Alles wat we dagelijks lezen en wat om ons heen gebeurt in retail komt samen in dit boek.”

Xavier Court
“Wijnand Jongen’s book presents a unique and fascinating overview of what the future will bring to the exciting world of retailing. Highly recommended!”

Frank Oostdam
“Elke moderne retailer moet dit boek gewoon hebben gelezen.”
Recensies
Wat anderen schrijven over ‘Het Einde van Online Winkelen’

J.W.P. Quaedvlieg
Founder & Owner, The Merchandise Academy BV
“Aanbevolen voor hedendaagse retail professionals.”

Eduard de Wilde
Speaker & Director at VODW Digital
“Een must read voor iedereen die actief is in de wereld van retail!”

Alon Ben Joseph
Speaker & Owner, Ace Jewelers Group
“Onmisbaar en overzichtelijk boek voor elke retailmanager.”

Kitty Koelemeijer
Hoogleraar marketing & retailing, Nyenrode Business Universiteit
“Het boek dat je niet mag missen!”

Dick W.A. Maes Broekema
“Zeker verplichte kost voor elke retailer!”

Arjan van Oosterhout
“Standaardwerk over de ontwikkelingen bepalend voor de toekomst van retail.”