Wat anderen zeggen over ‘Het Einde van Online Winkelen’
Daniel Ropers
Ex-CEO, Bol.com
“Wijnands beschrijving van de opkomst van shopping-ecosystemen is een wake-up call en must read voor iedereen in retail.”
Brian McBride
CEO, Asos.com (UK)
“Wijnand Jongen is one of the most authoritative leaders in e-commerce today. A must read!”
Kitty Koelemeijer
Hoogleraar marketing & retailing, Nyenrode Business Universiteit
“Eindelijk een boek dat retail de ruimte geeft die het verdient!”
Daan Weddepohl
CEO & Founder, Peerby.com
“Traditionele economie wordt in razend tempo ingehaald door slimme economie. Wie de boot niet wil missen kan zich maar beter inlezen.”
Matthew Shay
President & CEO, National Retail Federation (US)
“Wijnand’s book is an important read for all who play in the influential and ever-evolving global retail industry.”
Steven van Belleghem
Auteur, When Digital Becomes Human & Partner Nexxworks
“Wijnands boek biedt een stevig referentiekader voor iedereen in retail. Zijn visie op de transitie naar een wereld van onlife retail mag door niemand worden gemist.”
Bart Combée
Directeur, Consumentenbond
“De toekomst voorspellen is een hachelijke zaak in de dynamische wereld waarin we als consument leven. Wijnand doet een ambitieuze en omvattende poging deze te voorspellen.”
Patrick Kerssemakers
Ex-CEO & Founder, Fonq.nl
“Alles wat we dagelijks lezen en wat om ons heen gebeurt in retail komt samen in dit boek.”
Xavier Court
Associate Co-founder, Vente-Privee Group (FR)
“Wijnand Jongen’s book presents a unique and fascinating overview of what the future will bring to the exciting world of retailing. Highly recommended!”
Frank Oostdam
Directeur & Voorzitter ANVR
“Elke moderne retailer moet dit boek gewoon hebben gelezen.”