Aanbevelingen
Wat anderen zeggen over ’25 Jaar Online Winkelen in Nederland’

Paul Nijhof
Voorzitter, thuiswinkel.org
“Op fascinerende wijze laat dit boek zien dat de geschiedenis van online winkelen getuigt van durf en ambitie. Die ambitie zit in de genen van onze sector, en die ambitie nemen we ook mee naar de toekomst.”

Huub Vermeulen
CEO, bol.com
“Dit boek biedt een boeiende en vermakelijke terugblik op deze turbulente periode. Tegelijkertijd laat het zien hoe snel nieuwe structuren ontstaan en hoe gemakkelijk schijnbaar vaste waarden radicaal kunnen veranderen. Ook na 25 jaar staan we nog maar aan het begin.”

Krein Bons
CEO, vanHaren
“De revolutie van 25 jaar online winkelen had niemand in dit tempo en met deze omvang verwacht. Een boek dat iedereen moet lezen, met name generatie Z, want we kunnen leren van het verleden. Al biedt dat geen garantie voor de toekomst.”

Kitty Koelemeijer
Hoogleraar Marketing & Retailing, Nyenrode Business Universiteit
“Wie de toekomst wil begrijpen moet het verleden kennen. Dat geldt zeker ook voor economische disruptie. Dit boek heeft dan wel het verleden als titel, maar het geeft vooral een ongeëvenaard inzicht in de zeer innovatieve toekomst van online winkelen.”

Joost Romeijn
Oprichter, Sunweb
“Dit boek leest als een enerverend reisverslag, waarin mooie reiservaringen worden afgewisseld met decepties. Je kunt het zo gek niet bedenken of het komt in dit boek aan bod.”

Frank Oostdam
Voorzitter & Directeur, ANVR
“Dat er voor online winkelen een prachtige toekomst in het verschiet ligt, wisten we. Maar na het lezen van dit boek weet je ook hoe fascinerend de geschiedenis van dit jonge kanaal is.”

Ed Nijpels
Oud voorzitter, Thuiswinkel.org
“Een boek dat niemand in de online retailwereld mag missen. De spectaculaire ontwikkeling, met vallen en opstaan, van 25 jaar online winkelen in Nederland. Prachtig en minutieus beschreven. Een must-have voor iedereen die de online wereld wil begrijpen.”
Recensies
Wat anderen schrijven over ’25 Jaar Online Winkelen in Nederland’
Fred Rutgers
Internationaal retail- en B2C expert
“Een goed leesbaar en overzichtelijk standaardwerk”

Eduard de Wilde
Speaker & Director at VODW Digital
“Een must read voor iedereen die actief is in de wereld van retail!”

Alon Ben Joseph
Speaker & Owner, Ace Jewelers Group
“Onmisbaar en overzichtelijk boek voor elke retailmanager.”

Kitty Koelemeijer
Hoogleraar marketing & retailing, Nyenrode Business Universiteit
“Het boek dat je niet mag missen!”

Dick W.A. Maes Broekema
“Zeker verplichte kost voor elke retailer!”

Arjan van Oosterhout
“Standaardwerk over de ontwikkelingen bepalend voor de toekomst van retail.”
Contact
wamjongen@gmail.com
Laatste Tweets
Something went wrong with the twitter.
Nieuwsbrief
© 2023 Copyright Wijnand Jongen