“Nieuw standaardwerk over Retail en E-commerce.”

Hedwig WassingPartner Coolexperience & owner Annacom

- Managementboek.nl -

4 januari 2017

Nieuw standaardwerk over Retail en E-commerce dat een tijdje mee kan. Je moet het maar aandurven om dit boek te schrijven! De globalisering en de voortdurend razendsnel veranderende verhoudingen in de (zaken- en consumenten)wereld zouden menig auteur al snel ontmoedigen. Je hebt net iets op een rij en er komt weer een nieuwe speler of invalshoek bij. Komt zo’n boek ooit af zou je denken.

Het is Wijnand Jongen m.i. goed gelukt om deze hyper dynamiek te vangen in een gestructureerde beschrijving die praktisch bruikbare denkramen bij de lezer oproept. De gebeurtenissen zijn meer verduidelijkende illustraties, dan wetenswaardigheden. De denkramen inspireren tot het daar in passen van je eigen situatie en uitdagingen. Lukt je dat, dan ontdek je ook je kansen en prioriteiten. Dat kan flink wat hoofdpijn kosten, want het is een complexe wereld waarin we leven. We zijn Onlife! Ik heb het boek in één ruk uitgelezen 😉 Wanneer verschijnt de Engelstalige versie?

Deel dit