Aanbevelingen

Lees hieronder wat anderen zeggen over mijn nieuwe boek.

Xavier CourtAssociate Co-founder of Vente-Privee Group (FR)

“Wijnand Jongen's book presents a unique and fascinating overview of what the future will bring to the exciting world of retailing. Highly recommended!”

Bron: Twitter @Xaviercourt

Frank OostdamDirecteur & Voorzitter ANVR

“Elke moderne retailer moet dit boek gewoon hebben gelezen.”

Bron: Twitter @frankoostdam

Daan WeddepohlCEO & Founder Peerby.com

“Traditionele economie wordt in razend tempo ingehaald door slimme economie. Wie de boot niet wil missen kan zich maar beter inlezen.”

Bron: LinkedIn Daan Weddepohl

Arjen BonsingCEO Customerjourneyexperts.com

“Een mooi overzichtelijk boek met een eigen theoretische insteek!”

Bron: LinkedIn Arjen Bonsing

Bart CombéeDirecteur Consumentbond

“De toekomst voorspellen is een hachelijke zaak in de dynamische wereld waarin we als consument leven. Wijnand doet een ambitieuze en omvattende poging deze te voorspellen.”

Bron: LinkedIn Bart Combée

Sucharita MulpuruWorld-renowned retail industry analyst (US)

“Wijnand Jongen has distilled all the core topics of retail into one readable and engaging book that is a must-read for anyone in the world”

Bron: Twitter @smulpuru

Steven Van BelleghemAuteur When Digital Becomes Human & Partner Nexxworks

“Wijnands boek biedt een stevig referentiekader voor iedereen in retail. Zijn visie op de transitie naar een wereld van onlife retail mag door niemand worden gemist.”

Bron: LinkedIn Steven Van Belleghem

Ed NijpelsEx-voorzitter Thuiswinkel.org

“Het boek levert heel veel stof voor discussie.”

Bron: Twitter @EdNijpels

Ian JindalCo-founder and Editor in Chief of InternetRetailing (UK)

“This is an engaging and generously researched must-read for senior retailers who are looking to understand and take action to thrive in the new state of retail.”

Bron: LinkedIn Ian Jindal

Rudi De KerpelOwner Eurotuin Groep

“Mijn hele team het boek cadeau gedaan omdat het op een eenvoudige en boeiende manier uitlegt hoe hun toekomst binnen het bedrijf er gaat uitzien! Zelden een (r)evolutie zo helder en overzichtelijk beschreven gezien – MUST READ!”

Bron: Twitter @rudidkerpel

Patrick KerssemakersCEO & Founder Fonq.nl

“Alles wat we dagelijks lezen en wat om ons heen gebeurt in retail komt samen in dit boek.”

Bron: LinkedIn Patrick Kerssemakers

Paul NijhofVoorzitter Thuiswinkel.org & oud-CEO wehkamp

“Een must read voor de retailer die duurzaam relevant wil zijn én blijven.”

Prof. Gino van OsselVlerick Business School

“Vanuit een scherpe analyse van de snel veranderende wereld van retail formuleert Wijnand een rake visie op de toekomst.”

Bron: LinkedIn Gino van Ossel

Harmen van der MeulenCEO Futurumshop.com

“De visie en observaties van Wijnand in dit boek zijn een must read voor elke retailer en ondernemer die in de toekomst wil staan!”

Bron: LinkedIn Harmen van der Meulen

Matthew ShayPresident & CEO of the National Retail Federation (US)

“Wijnand's book is an important read for all who play in the influential and ever-evolving global retail industry.”

Bron: LinkedIn Matthew Shay

Kitty KoelemeijerHoogleraar marketing & retailing, Nyenrode Business Universiteit

“Eindelijk een boek dat retail de ruimte geeft die het verdient!”

Bron: Twitter @kittykoelemeije

Brian McBrideCEO Asos.com (UK)

“Wijnand Jongen is one of the most authoritative leaders in e-commerce today. A must read!”

Bron: Twitter @Brianmcb

Harry van DorenmalenDirecteur IBM

“Heb je boek gelezen en het is een vakstuk, based on facts en je inzichten. Heel goed!”

Bron: Twitter @harryvandorenma

Daniel RopersEx-CEO Bol.com

“Wijnands beschrijving van de opkomst van shopping-ecosystemen is een wake-up call en must read voor iedereen in retail.”

Bron: Twitter @danielRopers

Alon Ben JosephOwner Ace Jewelers Group

“Een zeer overzichtelijk uiteenzetting van alle krachten die momenteel gaande zijn in de detailhandel, zowel offline als online. Verplichte kost voor iedereen actief in de retailsector.”

Bron: LinkedIn Alon Ben Joseph

Arjan BolCountry Manager Mastercard Nederland

“Het is een verrijking van de theorie in de praktijk over online en offline winkelen.”

Bron: Twitter @Arjan_Bol

Fer van der PlasCEO Data Creatief

“Wijnand zijn visie sluit fantastisch aan bij wat de consument ook vindt.”

Bron: LinkedIn Fer van der Plas

Adjunct Directeur Betaalvereniging NederlandGijs Boudewijn

“Wijnand geeft een prachtige samenvatting van hoe het vroeger was, hoe het nu is en waar we naartoe gaan met betalen.”

Bron: Twitter @gijsboudewijn

Peter CrasDirecteur KCH

“Het boek is een welkome verrijking van retail in verandering.”

Bron: LinkedIn Peter Cras

Guido ThysBedrijfsverloskundige, 2minuteacademy.nl

“Retailers en wetgevers die hun strategie niet laten bepalen door dit boek kunnen maar beter meteen naar Bosrijk verhuizen.”

Bron: LinkedIn Guido Thys

Joost RomeijnFounder Sunweb

“Als één ding duidelijk is uit dit boek, is het dat grenzen vervagen. In Wijnands wereld van onlife retail is er plaats voor iedereen die bereid is dit onder ogen te zien.”

Bron: LinkedIn Joost Romeijn

Prof dr. Cor MolenaarLeerstoel e-Marketing & Distance Selling Erasmus Universiteit

“Zelden zo'n compleet overzicht met diepgang gezien, waardoor ik dit boek aan zowel studenten als managers kan aanbevelen”

Bron: LinkedIn Cor Molenaar

Thierry MoubaxVice President Marketing, Product & Pricing, bpost

“Wijnand beschrijft op een gedetailleerde manier hoe de retailwereld een radicale transitie doorgaat.”

Bron: LinkedIn Thierry Moubax

Pieter van BastelaereHead of e-commerce, Comeos

“Dit boek is verplichte lectuur voor iedere Belg actief in e-commerce.”

Bron: LinkedIn Pieter van Bastelaere

Jo CaudronFounding Partner Duval Union Consulting & business strateeg

“Elk boek dat helpt met de complexiteit in de retail om te gaan is meer dan welkom in deze onzekere tijden.”

Bron: LinkedIn Jo Caudron