‘Wie denkt dat de grote klap is geweest, zit mis’ – De Telegraaf

apr 5, 2019Kranten, Mediaoptredens

De transformatie van de retail- sector is nog maar net op gang gekomen. De hedendaagse consument is veeleisender dan ooit. Persoonlijke aandacht, de beste service en op nummer 1 gezet worden staan hierbij centraal. Winkeliers die hier niet goed of te laat op inspelen vallen om.

Lees het gehele opinie stuk uit De Telegraaf van 5 april hier: ‘Wie denkt dat de grote klap is geweest, zit mis’ – Opinie stuk De Telegraaf

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Laatste Tweets

- January 24, 2020

New article that appeared in this month's Newsletter of ERA GLOBAL. Read it now: https://t.co/6D4zTjdfQU
h J R

- January 17, 2020

De klant is niet meer afhankelijk van wat een winkelier uitstalt, maar bepaalt zelf. De klant is verwend en wordt n… https://t.co/FLXyQK8Zmc
h J R

- January 16, 2020

Amazon komt dit jaar nog naar Nederland. Vanochtend stond er zowel in De @telegraaf als in het @ADnl een stuk over… https://t.co/desvgJVOWp
h J R

- January 13, 2020

Artikel in @parool van zaterdag 11 januari, waar ik nogmaals benadruk hoe belangrijk het is om te luisteren naar de… https://t.co/ZT0NCXdmeV
h J R

- January 11, 2020

Back in NY for the yearly FIRA meeting, the federation of international retail and ecommerce associations. Hot top… https://t.co/APUxaoM7SY
h J R

Nieuwsbrief

© 2019 Copyright Wijnand Jongen