Waardoor de klant jou blijft vinden in een toenemend omnichannel speelveld! | Focusplaza

Omnichannel spelers groeide harder dan ‘pure players’. Ook de bekende e-com platformen zien de kracht van de inzet van meerdere kanalen. Beaamt ook Michiel von Meyenfeldt van fonQ tijdens het gesprek.
Want de gewoonte, het genot en het gemak van het online winkelen raakt wel genesteld in ons shopgedrag, maar het spectrum van klantbehoeftes in de customer journey is groter. Hoe blijf je als retailer zichtbaar in dit omni-channel speelveld en maak je verbinding met de klant door in te spelen op ‘transformatieve’ consumentenbehoeftes? Een vraag die centraal stond tijdens een digitale bijeenkomst met experts en professionals uit de retail. Met Michiel von Meyenfeldt, commercieel verantwoordelijk voor fonQ, Danny van den Burg, brenger van retail inzichten vanuit GfK, en Wijnand Jongen, nu nog ceo thuiswinkel.org maar òok onderwijskundige, ga ik dieper in op deze vragen.
Luister hier naar aflevering 6 van seizoen 2: