De toekomst van onlife retail

apr 28, 2017Boek, Mediaoptredens, NL Boek, Radio & TV

Wat is de toekomst van winkelen in een wereld die altijd en overal met elkaar verbonden is. Nieuwe generaties onlife consumenten vragen om nieuwe vormen van interactie en nieuwe manieren van winkelen. Hoe ziet winkelen in de winkelstraat, op marktplaatsen en platformen en op het web er in de nabije toekomst uit? Wat betekent dit voor onze steden en dorpen? En wat is de impact van onlife retail, waar online en offline met elkaar versmolten zijn, voor onze samenleving?

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Laatste Tweets

- January 24, 2020

New article that appeared in this month's Newsletter of ERA GLOBAL. Read it now: https://t.co/6D4zTjdfQU
h J R

- January 17, 2020

De klant is niet meer afhankelijk van wat een winkelier uitstalt, maar bepaalt zelf. De klant is verwend en wordt n… https://t.co/FLXyQK8Zmc
h J R

- January 16, 2020

Amazon komt dit jaar nog naar Nederland. Vanochtend stond er zowel in De @telegraaf als in het @ADnl een stuk over… https://t.co/desvgJVOWp
h J R

- January 13, 2020

Artikel in @parool van zaterdag 11 januari, waar ik nogmaals benadruk hoe belangrijk het is om te luisteren naar de… https://t.co/ZT0NCXdmeV
h J R

- January 11, 2020

Back in NY for the yearly FIRA meeting, the federation of international retail and ecommerce associations. Hot top… https://t.co/APUxaoM7SY
h J R

Nieuwsbrief

© 2019 Copyright Wijnand Jongen