De toekomst van onlife retail

apr 28, 2017Boek, Mediaoptredens, NL Boek, Radio & TV

Wat is de toekomst van winkelen in een wereld die altijd en overal met elkaar verbonden is. Nieuwe generaties onlife consumenten vragen om nieuwe vormen van interactie en nieuwe manieren van winkelen. Hoe ziet winkelen in de winkelstraat, op marktplaatsen en platformen en op het web er in de nabije toekomst uit? Wat betekent dit voor onze steden en dorpen? En wat is de impact van onlife retail, waar online en offline met elkaar versmolten zijn, voor onze samenleving?

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Laatste Tweets

- July 12, 2020

Dropshipping moeten we reguleren, zeker met al het spul dat op die manier uit China op ons afkomt. Dropshipping: ’J… https://t.co/wfA5Vydr85
h J R

- July 11, 2020

De leeftijdsgrens van internetshoppers is verder opgerekt. Daar heeft de lockdown een schep bovenop gedaan. Veel ni… https://t.co/8GljddG3m0
h J R

- June 27, 2020

Tegenwoordig bieden instellingen en bedrijven voldoende e-commerce programma’s aan, en bij onze @eAcademyNL kun je… https://t.co/YoVVZ2Mu9k
h J R

- June 26, 2020

Gisteren was ik te horen op NH Radio om te praten over de topdrukte die webwinkels de afgelopen periode hebben erva… https://t.co/5jSczvCPyj
h J R

Nieuwsbrief

© 2020 Copyright Wijnand Jongen