RTL EditieNL fragment – Echt alles online te koop?

sep 22, 2019Mediaoptredens, Radio & TV

Werkelijk alles is online te koop? Of toch niet? Dat is de vraag die Gerben Kamphorst van RTL Editie.nl mij gisteren stelde in de uitzending. Ik zette de vraag zelf ook uit bij al mijn collega’s van Thuiswinkel.org en kreeg reacties als huisdieren, paspoorten, goudvissen, geld, doodskisten en bijzonder Belgisch speciaal biertje. Wat blijkt, het is allemaal online te koop en thuis te bezorgen. Zelfs paspoorten worden thuisbezorgd bij mensen die niet in staat zijn om vanwege een beperking naar het gemeentehuis te komen. Was er dan helemaal niks te vinden? We kwamen slechts op één product terecht dat je online niet kan kopen. Kijk hier naar het fragment.

Contact

wijnand@wijnandjongen.com

+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Laatste Tweets

- April 15, 2021

Really proud to announce the Russian edition of “The End of Online Shopping” which is the 12th edition of my book! Thanks to everyone who helped making the book! Большое спасибо (A big thank you) to John Numan and Igor Subow from the eCommerce Russia Association! #onliferetail https://t.co/Jz9rKPhBX4
h J R

- April 7, 2021

Te gast bij podcast aflevering 4 van @VoteCompany gehost door @marceldemper en @Wilfred_Romijn! Centraal in de podcast staan de @Shoppingaward! Luister de gehele podcast hier terug: https://t.co/zQgCx1gRiU #awards #shoppingawards #shoppingawards2021 https://t.co/biimRmeuGo
h J R

- April 2, 2021

We staan aan de vooravond van een grote technologische revolutie in de wereld van "voice"! We hebben nu nog de mogelijkheid om dit goed te reguleren, zodat de markt straks niet gedomineerd wordt door enkele partijen. #voice #voicecommerce #AI https://t.co/hjMVm0Kg4N https://t.co/cY0m127ZsB
h J R

- March 26, 2021

De @Shoppingaward 2021 zijn een groot succes geworden! Met 350 deelnemers aan vak- en publieksprijzen een nieuw record. Graag bedank ik iedereen die heeft geholpen en felicitaties aan de winnaar @fonq! Bekijk het event hier terug: https://t.co/aMKSDbnwUY #shoppingawards2021 https://t.co/WaOXeMq4rx
h J R

- February 9, 2021

Hoe blijf je als retailer zichtbaar in dit omni-channel speelveld en maak je verbinding met de klant door in te spelen op ‘transformatieve’ consumentenbehoeftes? Dit stond centraal tijdens de retailpodcast van @Focusplaza! Luister de podcast hier: https://t.co/ggd3qx7NCt
h J R

Nieuwsbrief

© 2020 Copyright Wijnand Jongen