Recordomzet voor Europese webwinkels in Nederland

okt 25, 2019Mediaoptredens, Radio & TV

Nederlandse consumenten gaven in het tweede kwartaal van 2019 bijna een half miljard euro uit bij buitenlandse webwinkels in de Europese Unie. Dat is zonder twijfel een record. Nederlandse consumenten gaven bij Europese webwinkels zo’n 19 procent meer uit in vergelijk met het tweede kwartaal van 2018. Nederlandse webwinkelverkopen waren in deze periode ruim 18 procent hoger dan vorig jaar. Dit meldt het CBS op basis van lopend onderzoek.

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Laatste Tweets

- April 2, 2020

Given the current exceptional circumstances, we (@Ecommerce_EU) believe that businesses need to focus on keeping th… https://t.co/5mvgVOFbpp
h J R

- March 28, 2020

Wie kent hem nog, de SRV-man/wagen? Lees er meer over in mijn nieuwe boekblog: De doorbraak van online boodschappen… https://t.co/FSR1tJNc76
h J R

- March 27, 2020

Currently, the role of online retail is crucial. Fortunately, all over Europe we see that governments enable online… https://t.co/hEAdDs8Z8d
h J R

- March 26, 2020

Heel veel mensen bestellen nu voor het eerst hun boodschappen via internet en ervaren het gemak. Zij blijven dat in… https://t.co/UCXVs0TClz
h J R

- March 23, 2020

Het sluiten van de digitale deuren lijkt mij een slecht en kortzichtig plan. E-commerce is in deze bizarre tijden o… https://t.co/prpqOkpMU7
h J R

Nieuwsbrief

© 2020 Copyright Wijnand Jongen