NPO Radio 1 – Nederlanders goed voorbereid rondom Sinterklaas

dec 5, 2019Mediaoptredens, Radio & TV

Nederlanders hebben zich goed voorbereid op het doen van online aankopen rondom Sinterklaas. Maar liefst 81% van de consumenten die sinterklaasaankopen doen, gaf aan zijn aankopen minstens een week voor pakjesavond te doen. Daardoor heeft 77% van de groep die online sinterklaasaankopen doet er alle vertrouwen in dat hun bestellingen op tijd geleverd zullen worden. Dit blijkt uit cijfers van het feestdagenonderzoek dat Ruigrok NetPanel in opdracht van Thuiswinkel.org heeft uitgevoerd.

Via onze campagne ‘Wees voorbereid, bestel op tijd’ hebben we consumenten geadviseerd op tijd te beginnen met hun feestdagenaankopen en het is daarom mooi om te zien dat zij die intentie ook hebben. Slechts 10% van de online kopers is bang dat hun sinterklaasaankopen te laat worden bezorgd en daaruit spreekt veel vertrouwen in de Nederlandse e-commercebranche.

De cijfers en feiten uit dit artikel komen van: Thuiswinkel.org – Sinterklaas bereidt zich goed voor op online aankopen  

 

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Laatste Tweets

- January 26, 2020

De taart is nog lang niet op! De komst van Amazon is juist goed voor de e-commercemarkt. Artikel op @NUnl van 25 ja… https://t.co/GiFLZQn2tj
h J R

- January 24, 2020

New article that appeared in this month's Newsletter of ERA GLOBAL. Read it now: https://t.co/6D4zTjdfQU
h J R

- January 17, 2020

De klant is niet meer afhankelijk van wat een winkelier uitstalt, maar bepaalt zelf. De klant is verwend en wordt n… https://t.co/FLXyQK8Zmc
h J R

- January 16, 2020

Amazon komt dit jaar nog naar Nederland. Vanochtend stond er zowel in De @telegraaf als in het @ADnl een stuk over… https://t.co/desvgJVOWp
h J R

- January 13, 2020

Artikel in @parool van zaterdag 11 januari, waar ik nogmaals benadruk hoe belangrijk het is om te luisteren naar de… https://t.co/ZT0NCXdmeV
h J R

Nieuwsbrief

© 2019 Copyright Wijnand Jongen