NPO Radio 1 – Nederlanders goed voorbereid rondom Sinterklaas
Nederlanders hebben zich goed voorbereid op het doen van online aankopen rondom Sinterklaas. Maar liefst 81% van de consumenten die sinterklaasaankopen doen, gaf aan zijn aankopen minstens een week voor pakjesavond te doen. Daardoor heeft 77% van de groep die online sinterklaasaankopen doet er alle vertrouwen in dat hun bestellingen op tijd geleverd zullen worden. Dit blijkt uit cijfers van het feestdagenonderzoek dat Ruigrok NetPanel in opdracht van Thuiswinkel.org heeft uitgevoerd.
Via onze campagne ‘Wees voorbereid, bestel op tijd’ hebben we consumenten geadviseerd op tijd te beginnen met hun feestdagenaankopen en het is daarom mooi om te zien dat zij die intentie ook hebben. Slechts 10% van de online kopers is bang dat hun sinterklaasaankopen te laat worden bezorgd en daaruit spreekt veel vertrouwen in de Nederlandse e-commercebranche.
De cijfers en feiten uit dit artikel komen van: Thuiswinkel.org – Sinterklaas bereidt zich goed voor op online aankopen
Contact
wijnand@wijnandjongen.com
Laatste Tweets
Nieuwsbrief
© 2021 Copyright Wijnand Jongen