NPO Radio 1 – Nederlanders goed voorbereid rondom Sinterklaas

dec 5, 2019Mediaoptredens, Radio & TV

Nederlanders hebben zich goed voorbereid op het doen van online aankopen rondom Sinterklaas. Maar liefst 81% van de consumenten die sinterklaasaankopen doen, gaf aan zijn aankopen minstens een week voor pakjesavond te doen. Daardoor heeft 77% van de groep die online sinterklaasaankopen doet er alle vertrouwen in dat hun bestellingen op tijd geleverd zullen worden. Dit blijkt uit cijfers van het feestdagenonderzoek dat Ruigrok NetPanel in opdracht van Thuiswinkel.org heeft uitgevoerd.

Via onze campagne ‘Wees voorbereid, bestel op tijd’ hebben we consumenten geadviseerd op tijd te beginnen met hun feestdagenaankopen en het is daarom mooi om te zien dat zij die intentie ook hebben. Slechts 10% van de online kopers is bang dat hun sinterklaasaankopen te laat worden bezorgd en daaruit spreekt veel vertrouwen in de Nederlandse e-commercebranche.

De cijfers en feiten uit dit artikel komen van: Thuiswinkel.org – Sinterklaas bereidt zich goed voor op online aankopen  

 

Contact

wijnand@wijnandjongen.com

+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Laatste Tweets

- May 4, 2023

Ecommerce Europe is hiring! 👇 https://t.co/GIyLxmpLPI
h J R

- May 3, 2023

@Ecommerce_EU: Our position paper on the Packaging and Packaging Waste Regulation is out! 🍃 Improving the sustainability of packaging is the responsibility of the whole supply chain, and packaging should be assessed through the net environmental impact over the whole life cycle of a product. https://t.co/hYQsuvr5kK
h J R

- April 4, 2023

Join Ecommerce Europe's team in Brussels! https://t.co/SEo1c19ES6
h J R

- April 3, 2023

@Ecommerce_EU: We are happy to welcome HelloFresh as our new Company Member PLUS! HelloFresh SE is a global food solutions group and the world’s leading meal kit company. Visit HelloFresh's website to learn more 👉 https://t.co/eBni5RvkYm #ecommerce #HelloFresh https://t.co/B0mJjgTSxy
h J R

- March 29, 2023

@Ecommerce_EU: The latest edition of the Cross-Border Magazine is here! Ecommerce Europe's President, Mr. @wijnandjongen contributed with a column on international #data flows and its potential for the EU's data economy. Download the full magazine here 👉 https://t.co/F6LFaERAkT #ecommerce https://t.co/BFeLycpFUd
h J R

Nieuwsbrief

© 2021 Copyright Wijnand Jongen