NPO Radio 1 – Nederlanders goed voorbereid rondom Sinterklaas

dec 5, 2019Mediaoptredens, Radio & TV

Nederlanders hebben zich goed voorbereid op het doen van online aankopen rondom Sinterklaas. Maar liefst 81% van de consumenten die sinterklaasaankopen doen, gaf aan zijn aankopen minstens een week voor pakjesavond te doen. Daardoor heeft 77% van de groep die online sinterklaasaankopen doet er alle vertrouwen in dat hun bestellingen op tijd geleverd zullen worden. Dit blijkt uit cijfers van het feestdagenonderzoek dat Ruigrok NetPanel in opdracht van Thuiswinkel.org heeft uitgevoerd.

Via onze campagne ‘Wees voorbereid, bestel op tijd’ hebben we consumenten geadviseerd op tijd te beginnen met hun feestdagenaankopen en het is daarom mooi om te zien dat zij die intentie ook hebben. Slechts 10% van de online kopers is bang dat hun sinterklaasaankopen te laat worden bezorgd en daaruit spreekt veel vertrouwen in de Nederlandse e-commercebranche.

De cijfers en feiten uit dit artikel komen van: Thuiswinkel.org – Sinterklaas bereidt zich goed voor op online aankopen  

 

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Laatste Tweets

- September 26, 2020

Met een stijging van 12% in Q2, bestaande uit +52% voor producten en -45% voor diensten, komen de online consumentenbestedingen in de eerste helft van 2020 uit op maar liefst 6,36 miljard. Door de jaren heen zien wij wel veel verschil per sector: https://t.co/xoRq9A4gOP
h J R

- September 25, 2020

Recordstijging van +52% in Q2 voor webwinkels die producten verkopen en 800.000 nieuwe online kopers! E-commerce speelt meer dan ooit een vitale rol in de Nederlandse economie. Grootste stijger: Doe-het-zelf en Tuin 121%. https://t.co/OvJeBhU1rq @NPORadio1.
h J R

- September 22, 2020

General Assembly & Board of Directors meeting of @Ecommerce_EU today. +25 national associations all over Europe joined to discuss the impact of #COVID19 on the industry and talk about a post-corona strategy. Look how enthusiastic our members are to help retailers in Europe! https://t.co/6L2QfKOYxi
h J R

- September 19, 2020

Dit jaar was de uitreiking van de Shopping Awards vanwege corona anders dan anders. Maar het gevoel eromheen was net zo feestelijk als anders. Mooie tradities zijn er om in ere te houden. Samen met @WilbertSchreurs blik ik terug naar de geboorte: https://t.co/FGwdUmjH6M
h J R

- September 13, 2020

Wat gaat er de komende decennia veranderen en waar liggen kansen? In het slothoofdstuk van "25 Jaar Online Winkelen in Nederland", waaraan ook meegewerkt is door @kittykoelemeije, gaan we uitgebreid in op vier megatrends. Lees mijn nieuwste boekblog nu: https://t.co/aynxf9HTlX
h J R

Nieuwsbrief

© 2020 Copyright Wijnand Jongen