NPO Radio 1 – Nederlanders goed voorbereid rondom Sinterklaas

dec 5, 2019Mediaoptredens, Radio & TV

Nederlanders hebben zich goed voorbereid op het doen van online aankopen rondom Sinterklaas. Maar liefst 81% van de consumenten die sinterklaasaankopen doen, gaf aan zijn aankopen minstens een week voor pakjesavond te doen. Daardoor heeft 77% van de groep die online sinterklaasaankopen doet er alle vertrouwen in dat hun bestellingen op tijd geleverd zullen worden. Dit blijkt uit cijfers van het feestdagenonderzoek dat Ruigrok NetPanel in opdracht van Thuiswinkel.org heeft uitgevoerd.

Via onze campagne ‘Wees voorbereid, bestel op tijd’ hebben we consumenten geadviseerd op tijd te beginnen met hun feestdagenaankopen en het is daarom mooi om te zien dat zij die intentie ook hebben. Slechts 10% van de online kopers is bang dat hun sinterklaasaankopen te laat worden bezorgd en daaruit spreekt veel vertrouwen in de Nederlandse e-commercebranche.

De cijfers en feiten uit dit artikel komen van: Thuiswinkel.org – Sinterklaas bereidt zich goed voor op online aankopen  

 

Contact

wijnand@wijnandjongen.com

+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Laatste Tweets

- December 20, 2020

In hoeverre gaan we terug naar de wereld van vóór maart 2020 met de ervaringen van nu? Dit is blog 40 en afsluiter van de reeks boekblogs, gebaseerd op 25 Jaar Online Winkelen in Nederland, gepubliceerd door Nubiz en geschreven met @WilbertSchreurs! https://t.co/3bE8gN5oFD
h J R

- December 16, 2020

Ik was te gast in de Nederlandse platform podcast Platformania - aflevering 4 (@bol_com ), gehost door @Koostertervooren van Microphone Media | Podcast Agency! Luister hem hier terug: https://t.co/ct2Acm7pRJ #platforms #retail #onlineplatforms #platformeconomy #thuiswinkel
h J R

- December 12, 2020

Nieuwe technologieën maken veel meer mogelijk. In de nabije toekomst zal dat ook de online-experience drastisch gaan veranderen. De bluepaper 'Visual Commerce' van @ShopTomorrow gaat hier dieper op in! Lees mijn boekblog, geschreven met @WilbertSchreurs! https://t.co/GFMzIYehxV
h J R

- December 5, 2020

In de jaren 90' hadden we een hele andere visie op de toekomst van het online winkelen. Maar we waren er al wel van overtuigd dat e-commerce vroeg om nieuwe vormen van samenwerking en om andere verdienmodellen. Daar zijn de platforms leading in geworden. https://t.co/XUjsu0ZbwJ
h J R

- November 29, 2020

E-commerce draaide toch om het internet? Lag het dan niet veel meer voor de hand een digitaal blad te maken? Lees er meer over in de nieuwste boekblog samen geschreven met @WilbertSchreurs! https://t.co/0dvLSxFEWM @RedactieTwinkle @PaulBBP @BBPMediaNL
h J R

Nieuwsbrief

© 2020 Copyright Wijnand Jongen