Interview Reis Management Club – Het Einde van Online Winkelen

mrt 7, 2018Boek, Mediaoptredens, NL Boek, Tijdschriften

Reis Management Club is al ruim 30 jaar het platform voor de reisbranche. De doelstelling van de RMC is een bijdrage te leveren aan de voortdurende kwaliteitsverbetering en professionalisering in de reisbranche. Afgelopen maand heb ik aan RMC een uitgebreid interview gegeven over mijn boek en mijn visie van de nieuwe wereld van “onlife retail”.

Lees hier het gehele artikel: https://reismanagementclub.nl/einde-online-winkelen/

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Laatste Tweets

- May 21, 2020

Onlangs ben ik geïnterviewd voor @RedactieTwinkle, met als hoofdthema de coronacrisis en wat ik denk dat dit voor d… https://t.co/ZGpAWU2OAZ
h J R

- May 16, 2020

Duurzaamheid is een cruciaal thema voor de online sector. Met de recente groene plannen van Europa lijkt de weg voo… https://t.co/G51kVlappC
h J R

- May 2, 2020

De e-commerce omzet groeit sinds jaar en dag met vaak dubbele cijfers. Maar in de beginjaren is niet altijd even he… https://t.co/lPKysr1KA6
h J R

- April 30, 2020

Sinds de coronacrisis zijn de online consumentenbestedingen in non-food volgens onderzoeksbureau @GfKNetherlands en… https://t.co/nE1VwVPBaf
h J R

Nieuwsbrief

© 2020 Copyright Wijnand Jongen