Interview Reis Management Club – Het Einde van Online Winkelen

mrt 7, 2018 | Boek, Mediaoptredens, NL Boek, Tijdschriften

Reis Management Club is al ruim 30 jaar het platform voor de reisbranche. De doelstelling van de RMC is een bijdrage te leveren aan de voortdurende kwaliteitsverbetering en professionalisering in de reisbranche. Afgelopen maand heb ik aan RMC een uitgebreid interview gegeven over mijn boek en mijn visie van de nieuwe wereld van “onlife retail”.

Lees hier het gehele artikel: https://reismanagementclub.nl/einde-online-winkelen/

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Laatste Tweets

- August 16, 2019

This is the second Oman @oec2019 blog in a series of three in which I cover the new economic paradigm created by th… https://t.co/Awh1IwdpH1
h J R

- August 8, 2019

To prepare for my upcoming trip to the @oec2019, I wrote a series of blogs were I shed a light on the evolving proc… https://t.co/kaippaOEz4
h J R

- May 28, 2019

Weet jij als marketeer alles over cookies, regels voor reclame en de AVG? Dan daag ik je uit! Volg de e-learning va… https://t.co/vtkZ30Z4V3
h J R

- May 24, 2019

De uitdagingen die nu op ons afkomen, zijn te groot om ze alleen als Nederland het hoofd te bieden. Alleen door als… https://t.co/h0fJls80vE
h J R

- May 17, 2019

De verkoopvoorwaarden die @aliexpress hanteert, zijn in strijd met de Europese consumentenregels, zo meldt de… https://t.co/Igq359sTa7
h J R

Nieuwsbrief

© 2019 Copyright Wijnand Jongen