BNR fragment – Stijging in online boodschappen

mrt 18, 2019Mediaoptredens, Radio & TV

We webwinkelen ons drie slagen in de rondte en hebben er geen enkel probleem mee om pakketjes terug te sturen. Vooral de retourzendingen van kleding vormen een steeds groter probleem. Op RTL Boulevard deel ik enkele feiten en mijn visie over dit fenomeen en wat we er tegen kunnen doen.

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Laatste Tweets

- October 18, 2019

Just returned from Seoul, Korea where I spoke at Retail Future Forum. Where I met wonderful people of @Coupang,… https://t.co/90K0jchLx1
h J R

- October 11, 2019

We zijn trots dat @fleuropflowers zich al zo lang aan @Thuiswinkelorg heeft verbonden. De 8,9 die ze van meer dan 1… https://t.co/2fibHznk3o
h J R

- September 27, 2019

Proud of Dutch sustainability initiatives to make our e-commerce sector green(er). Staatssecretaris: “Nederlandse e… https://t.co/DPoFJjwMNC
h J R

- September 23, 2019

More Dutch are buying groceries and tools for home projects online. @praxis is the highest DIY newcomer according t… https://t.co/FLjfMVW4tw
h J R

- September 21, 2019

Werkelijk alles is online te koop? Of toch niet? Dat is de vraag die @gerbenkh van RTL @EditieNL mij stelde in de… https://t.co/Ot2mqYeQ1U
h J R

Nieuwsbrief

© 2019 Copyright Wijnand Jongen