Artikel in Retail bijlage FD – De versmelting van offline en online winkelen

sep 12, 2017Boek, Kranten, Mediaoptredens, NL Boek

Lees hier mijn artikel in de Retail bijlage van het FD over de versmelting van offline en online winkelen. “Ik denk dat we pas aan het begin staan van een enorme kanteling, waarbij online en offline winkelen met elkaar versmelten”.

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Laatste Tweets

- August 8, 2020

Van oudsher legden producten en diensten vaak een lang en omslachtig traject af van producent naar gebruiker. Via i… https://t.co/TC8exfnkt1
h J R

- August 2, 2020

Volgens een artikel in de Britse kwaliteitskrant The Guardian uit 1999 zou het Engelse model Danni Ashe voor de doo… https://t.co/5dGc3dIsvH
h J R

- July 26, 2020

Het Noorse @Adevinta​ wordt de nieuwe eigenaar van @Marktplaats​. De advertentiesite heeft sinds de lancering in 19… https://t.co/i5HQpXLUdd
h J R

- July 23, 2020

Een wezenlijk onderdeel van de retail is dat winkels hun klanten kunnen volgen en dat moet ook online gebeuren. Doe… https://t.co/FRPONopWnG
h J R

- July 19, 2020

Wat is het belangrijkste ‘bezit’ dat een webwinkelier heeft? Dat is niet z’n voorraad of systeem. Nee, het belangri… https://t.co/szVwCbaFiU
h J R

Nieuwsbrief

© 2020 Copyright Wijnand Jongen