Het Einde van Online Winkelen

Uitgever: Atlas Business Contact

ISBN: 9789047010869

Land: België

Uitgaves:

  • 1e druk – April 2017
  • 2e druk – Mei 2018

Media & Posts

Blogs, uitingen in media en nieuwtjes over het Nederlandse boek

Artikel in vakblad VrouwenMode

Artikel in vakblad VrouwenMode

VrouwenMode is het toonaangevende vakblad op het gebied van fashion for women. Het vakblad biedt visie en informatie die alle facetten van de vrouwenmodebranche beslaat. Lees hier het gehele artikel: Artikel VrouwenModeContact info@wijnandjongen.nl +31 (0)6 558 769 68...

Lees meer

Aanbevelingen

Wat anderen zeggen over het Belgische boek

“Wijnands beschrijving van de opkomst van shopping-ecosystemen is een wake-up call en must read voor iedereen in retail.”

Daniel Ropers

Ex-CEO, Bol.com

“Wijnand Jongen is one of the most authoritative leaders in e-commerce today. A must read!”

Brian McBride

CEO, Asos.com (UK)

“Eindelijk een boek dat retail de ruimte geeft die het verdient!”

Kitty Koelemeijer

Hoogleraar, marketing & retailing, Nyenrode Business Universiteit

“Wijnand’s book is an important read for all who play in the influential and ever-evolving global retail industry.”

Matthew Shay

President & CEO, National Retail Federation (US)

De andere versies

Vind hier meer informatie over de andere versies van ‘Het Einde van Online Winkelen’

Contact

wijnand@wijnandjongen.com

+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Laatste Tweets

- May 11, 2022

@Ecommerce_EU: Our Polish national association - @ecommercepolska - released its “B2B e-commerce NOW” report which confirms that over 90 per cent of companies offering products, services, and solutions to businesses are planning to develop e-commerce channels 👉 https://t.co/QnY4XEZoeu https://t.co/H1FQPBgZEV
h J R

- May 11, 2022

@Ecommerce_EU: 📣 PRESS RELEASE Commission misses the mark on #VBER revision: SMEs are faced with unworkable rules 👉 https://t.co/9rXNddvpwz Instead of promoting omnichannel retail, this revision maintains an outdated view on retail in which offline and online sales are separated. #ecommerce https://t.co/rCFoUyvY3q
h J R

- May 3, 2022

Great to be part of ⁦@ConsNetcomm⁩ event in Milan. President ⁦@Robliscia⁩ is opening the 2022 event of ⁦@ConsNetcomm⁩ conference ⁦@Ecommerce_EUhttps://t.co/3CsGloao4b
h J R

- May 2, 2022

@Ecommerce_EU: Our Public Affairs Advisor, @MaikeJansen2, shared insights on the Vertical Block Exemption Regulation in @ThePaypers article where she explains that allowing dual pricing in the revised VBER will hurt the digitalisation of SMEs but also retail in general👉 https://t.co/lylnt6PWLY https://t.co/pZOmxSDJd1
h J R

- May 2, 2022

@Ecommerce_EU: Ecommerce Europe is happy to welcome Huboo as our new Business Partner! Huboo is a fast growing eCommerce fulfilment provider which takes care of picking, packing and posting products to customers globally via a global courier network 👉 https://t.co/wr86HZv7ks #ecommerce https://t.co/BaAxv8SY72
h J R

Nieuwsbrief

© 2021 Copyright Wijnand Jongen