Media

VPRO tegenlicht – Shoppen volgens China

VPRO tegenlicht – Shoppen volgens China

China wás al de spullenschuur van de wereld, maar wordt nu ook dé wereldwijde webshop. Chinese internetgiganten als Alibaba en Tencent hebben hun digitale shopsystemen nationaal uitgerold en gaan nu keihard de concurrentie aan met Bol.com en Amazon. Ondertussen dunt...

Lees meer

Contact

info@wijnandjongen.nl
+31 (0)6 558 769 68
LinkedIn
Twitter
Facebook

Laatste Tweets

- November 12, 2019

Het nieuwste koopevent 'Singles' Day' is een paar jaar geleden uit China komen overwaaien en wordt door steeds meer… https://t.co/MZgwYS3uAk
h J R

- November 1, 2019

Voor opnamen #betaaltv in Amsterdam, werd mooi levendig gesprek over tech platforms en betalingsverkeer olv Vincent… https://t.co/L97cZ2kv87
h J R

- October 25, 2019

Vanochtend was ik te horen op @BNR over de nieuwe cijfers die het @statistiekcbs. Nederlandse consumenten gaven bij… https://t.co/wwFHCjfdgB
h J R

- October 23, 2019

With my good friend Alexandre Nilo Fonseca of #ACEPI and ⁦@Ecommerce_EU⁩. He made it possible that my book is now… https://t.co/7oY6ZykQex
h J R

- October 22, 2019

I visited the 5th ecommerce country in the world: South Korea. South Korea will be the third largest ecommerce coun… https://t.co/kmItkziHiU
h J R

Nieuwsbrief

© 2019 Copyright Wijnand Jongen